Millä todennäköisyydellä pyytäisit saada ottaa kuvan tuntemattoman miehen hurmaavista hiuksista?

Vierailija

Mun tapauksessa selvä 0%.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei kukaan sellasta tee, jollei sitten ammattinsa puolesta

Samaa mieltä, mutta aattelin tällä avauksella ottaa selvää, onko todella näin. (Liittyy toki tuohon yhteen ketjuun, jossa mies kertoo näin käyvän jatkuvalla syötöllä...)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kukaan sellasta tee, jollei sitten ammattinsa puolesta

Samaa mieltä, mutta aattelin tällä avauksella ottaa selvää, onko todella näin. (Liittyy toki tuohon yhteen ketjuun, jossa mies kertoo näin käyvän jatkuvalla syötöllä...)

Jep, olen sen ketjun aloittaja, ja uskon vahvasti kyseisen kommentin kirjoittajan trollaavan. 

Vierailija

Olen kyseiseen ketjuun vastannut mies, ja voin kertoa että jos hiukseni on laitettu, kuvaa tulee kysymään keskimäärin n.1-5 ihmistä illan aikana. +ne jotka zoomailevat kyselemättä (ollen helvetin epäkohteliaita).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kyseiseen ketjuun vastannut mies, ja voin kertoa että jos hiukseni on laitettu, kuvaa tulee kysymään keskimäärin n.1-5 ihmistä illan aikana. +ne jotka zoomailevat kyselemättä (ollen helvetin epäkohteliaita).

Mitens, onko suihkunraikkauskuvillesi kysyntää?

T. Kiinnostunut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Kiinnostunut

En osaa sanoa. :D Mutta mielenkiinnolla palaan lukemaan myöhemmin ketjua, koska olemme kaveripiirissä miettineet samaa kysymystä kuin ketjun aloittaja

T:Tukkamies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T. Kiinnostunut

En osaa sanoa. :D Mutta mielenkiinnolla palaan lukemaan myöhemmin ketjua, koska olemme kaveripiirissä miettineet samaa kysymystä kuin ketjun aloittaja

T:Tukkamies

Jos ne ottaa kuvan koska näytät oudolta tai kummalliselta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos et tukkamies ole julkkis, niin onko varmaa ettei sinua luulla sellaiseksi?

Ei ainakaan kukaan ole kutsunut kenenkään julkkiksen nimellä, mutta en tiedä. Ja perusteena kysyjillä on aina ollut hiukset/tyyli.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat