Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen isänmaallinen, kysyttävää?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Suurin uhka Suomelle on massamaahanmuuton tuovat ilmiöt, kuten ääri-islamin saapuminen Suomeen. Terrorismin uhka on olemassa, koska ääriliikkeisiin linkitettyjä henkilöitä on saapunut Suomeen.

Ja kyllä, minulla on leijona-riipus. "Kiitos"-paitaa en omista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko peruskoulu suoritettuna? Mitään sen jälkeistä koulutusta?

Kyllä on, ja ammattitutkinto myös. Koulutukseltani olen autonkuljettaja. Ajan siis työkseni rekkaa. Työskentelen isäni yrityksessä. Kuljetamme puutavaraa hakkeena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suurin uhka Suomelle on massamaahanmuuton tuovat ilmiöt, kuten ääri-islamin saapuminen Suomeen. Terrorismin uhka on olemassa, koska ääriliikkeisiin linkitettyjä henkilöitä on saapunut Suomeen.

Ja kyllä, minulla on leijona-riipus. "Kiitos"-paitaa en omista.

OK. Et ole isänmaallinen, vaan putintrolli, joka yrittää ajaa ryssän asiaa. Sitten kun kaikki paukut on laitettu islamin vastustamiseksi, niin iivana hyökkää, ja alkaa sellaiset veriorgiat, ettei ennen oo Suomessa nähty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä pidät hallituksesta?

Hallitus on vaikeassa tilanteessa, koska Suomi on taloudellisesti hyvin ahtaalla. Leikkauksia on pakko tehdä, mutta toisaalta en taas ymmärrä mitä hyötyä niistä on, jos Suomi haukkaa niin suuresti hoitamaan pakolaiskriisiä joka on hyvin kallista ja sitä hoidetaan väärällä tavalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat