Verinen vuoto ja pieniä vihlaisuja mahassa rv 5-6

Vierailija

Voiko olla jotain muuta nämä kivut kuin keskenmeno alkamassa? Tulee pyyhittäessä tuhruvuotoa

Kommentit (5)

Vierailija

Voi olla. Pieni vuoto on normaalia. Itselläni vuoti aivan kunnolla pitkin jalkoja ja silti vauva oli kunnossa. Tarkkaile tilannetta, yritä lepäillä - mutta muista että jos kesken menee, et ole siihen syyllinen millään tavalla. Toivotaan parasta!

Vierailija

Minulla alkoi keskenmeno noin, rv 6 tuhrulla ja rv 7 alkoi reilumpi vuoto ja kesken meni.
Uusi raskaus alkoi ennen seuraavia kuukautisia ja tästä syntyikin terve lapsi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiko olla jotain muuta nämä kivut kuin keskenmeno alkamassa? Tulee pyyhittäessä tuhruvuotoa

mulla oli samaa, ja ultran mukaan tuulimuna. .. parin viikon kuluttua löytyi sitten sydämen syke <3 onneks en suostunut kaavintaan vaikka lääkäri halusi sen tehdä eka ultran jälkeen . ..

Vierailija

Voi olla keskenmeno, mutta ei ole välttämättä. Usein ekoina kuukausina tulee tuhruvuotoa siinä kohdassa, jossa normaalisti olisi alkanut kuukautiset. Miten pitkä kk-kiertosi oli ennen raskautta? 

Vierailija

Samoilla viikoilla mulla vihlas oikein kunnolla. Muistan, että istuin kampaajalla, yhtäkkiä sattu viiltävästi ja arvatenkin pelästyin pahasti.
Kotona veristä tuhruvuotoa, joten keskenmenoa pelkäsin. Mutta, eipä mitään keskenmenoa tullut, terve vauva syntyi :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat