Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla noin huono ohjelma kuin tuo livin Sport girl

Vierailija

Tylsin koskaan näkemäni ohjelma!

Kommentit (10)

Vierailija

Mainoksista olen päätellyt, että kyseessä on jokin sportti-aiheinen "kisa", jonka palkinnoksi saa kuvansa lehden kanteen. Eli ei kauhean jännittävältä kuulosta, joten olen jättänyt katsomatta :D

Vierailija

Katsoin ekan jakson ja mietin samaa. Ilmeisesti vasemmalla kädellä hutaistu ohjelma, että päästäisiin mainostamaan jotain kännykkäsovellusta?

Vierailija

No älä! Eipä tytöillä lie positiivisuus kriteerinä voittoon, sen verran oli pakonomaisen tsemppihenkisiä kommentteja. Ekat vielä meni mut jossain vaiheessa jaipasi kunnon kirosanaa tiskiin (vaikka kiroilu kuulostaa pahalta..)

Vierailija

Luulin et ois kunnon reality-shittiä mutta olikin tooooodella tylsä ohjelma. Huokaus. Ja mä sentään katsoin Temptation islandin suomi-version, että en oo mikään kovin vaativa katsoja.

Vierailija

luulin et seurataan niitten omaa elämää arjessa ja liikuntasuorituksissa, mutta siis haastatellaan tuntemattomia tyttöjä studiossa. kukaan ei tunne tyttöjä, joten miksi tollasta pitäisi katsoa. vaikea päästä sisälle siihen persoonaan. toi on enemmänkin jatke instan ja blogien seuraajille, mutta jos haluaa katsoa tv-ohjelmaa tuntematta taustoja niin ei saa irti yhtikäs mitää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
luulin et seurataan niitten omaa elämää arjessa ja liikuntasuorituksissa, mutta siis haastatellaan tuntemattomia tyttöjä studiossa. kukaan ei tunne tyttöjä, joten miksi tollasta pitäisi katsoa. vaikea päästä sisälle siihen persoonaan. toi on enemmänkin jatke instan ja blogien seuraajille, mutta jos haluaa katsoa tv-ohjelmaa tuntematta taustoja niin ei saa irti yhtikäs mitää.

Nehän sai tänään oppia blogin pitoon ja kävi joogatunnilla. Mutta miten siitä saatiin niin kuivaa!!!! Ja onko ne livenäkin yhtä teennäisiä?

Vierailija

Rempseitä persoonia ei ole valittu. Miksei niitä voida edes stailata? Rumissa vaatteissa siellä höpisemässä latteuksia. No jaa, yksi oli korkkareisssa ja minimekossa tänään, mikä taas oli räväkkää, muttei sopinut ollenkaan teemaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat