Tuntuuko miehestä ahdistavalta jos tuntematon nainen tuijottaa sun kroppaas?
Tai vilkuilee sua muuten. Mitä jos näät että se katselee sua pitempään, päästä varpaisiin skaalalla? Sori, jos ahdistan teitä. Ei ole tarkoitus. Jos oot kuuma niin en välttämättä saa silmiä irti susta. En voi sille mitään.
Kommentit (57)
Koulussa tuntui ahdistavalta kun joku naisopettaja otti silmätikukseen . Kun hän katsoi se tiesi aina jotain huonoa. Poliisinaisten (nuortenkaan) en pidä yhtään,enkä tullivirkailijanaisten. TE-toimiston naisten katseet siellä toimistossa tuntuvat nekin lähes aina pelkästään epämiellyttäviltä. Yhtään en pitänyt sen naispuolisen katsastusinsinöörin katseesta jne.Katseitahan ne olivat nekin-usein merkitseviäkin sellaisia.
Mieluiten en siis kaipaisi lainkaan,ainakaan heidän liian pitkiä katseitaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sillain kohtuudella etäämmältä ihailee niin ihan ok, siihen oon tottunu. Mutta jos jää koko illaks kyyläämään tai tulee lääppimään niin alkaa ahdistaa.
ai juma, mua alko naurattaan mielikuva tästä -ap
Minkä kohdan mielikuva näistä niin naurattaa?
"jää koko illaks kyyläämään tai tulee lääppimään". -ap
Joo kyllähän tuo kyttäämään jääminen ensin itseäkin naurattaa, mutta jossain kohtaa sekin alkaa jo vituttaa ja lopulta ahdistaa. Ja se ohi mennen koskettelu tai väkisin suutelemisen yrittäminen vituttaa ja ahdistaa heti alkuunsa. Ei itseäsikään varmaan naurattaisi jos vieras mies tulee kyselemättä iholle?
No kuinka seksikäs sä sitten oikein olet?:O Jos yritetään suudella väkisin. Ja miten sä käyttäydyt että tuollaseen tilanteeseen päädyt -ap
No vaikea tuota seksikkyyttä on itse arvioida. Käyttäydyn ihan normaalisti. Yleensä noita tilanteita on tullut baareissa tms., kun olen istunut pöydässä kavereiden ja vaimoni kanssa, ja joku tullut siihen sitten kehumaan ulkonäköäni. Olen kiittänyt ja tarvittaessa vastaillu muihin kysymyksiin, joskus fiiliksen mukaan antanut ottaa kuvan, jos on nätisti kysytty. Ihan peruskohtelias ollut. Jotkut sitten ottaa sen väärällä tavalla...
Tuokin on kyllä aika loukkaavaa heti olettaa että minun käytöksessäni on pakko olla vikaa. Et varmaan naiselta samaa kysyisi vastaavassa tilanteessa?
En kyllä usko että olet tosissasi. Trollilta vaikuttaa. Miten niin kuvia tultas ottamaan:O. Ootko julkkis? -ap
En ole julkkis. Ja olen täysin tosissani, ei sinun sitä tietenkään tarvitse uskoa. Kuvia tullaan yleensä hiusten takia ottamaan, joskus tullaan vaikka hiuksia ei edes olisi laitettu, tällöin on ollut kuulemma vaan "niin siisti tyyli".
No aika kummalliselta kuulostaa -ap
Jep kyllä tuota ihmisten käytöstä on kaveritkin ihmetelleet, ainakin ne jotka ovat ekaa kertaa kanssani baarissa/keikalla. Vaimo ja ystävät on jo tottunu. Vaikka kyllä niitä kaikkein törkeimpiä tapauksia kaikki ihmetellään.
Mutta luepa huviksesi keskustelumme ja kuvittele että olisin nainen. Vastaisitko samanlailla kuin minulle vastailit?
Ihan vain vinkkinä miehille, ettei katseesta ja ilmeestä oikein voi mitään päätellä. Mutta jos pitkään tuijottaa tai vilkuilee ja etenkin jos tsekkailee koko kroppaa, niin silloin voi jo tulkita jotain... -ap
Vierailija kirjoitti:
Koulussa tuntui ahdistavalta kun joku naisopettaja otti silmätikukseen . Kun hän katsoi se tiesi aina jotain huonoa. Poliisinaisten (nuortenkaan) en pidä yhtään,enkä tullivirkailijanaisten. TE-toimiston naisten katseet siellä toimistossa tuntuvat nekin lähes aina pelkästään epämiellyttäviltä. Yhtään en pitänyt sen naispuolisen katsastusinsinöörin katseesta jne.Katseitahan ne olivat nekin-usein merkitseviäkin sellaisia.
Mieluiten en siis kaipaisi lainkaan,ainakaan heidän liian pitkiä katseitaan....
Ehkä sinulla pitäisi mainitsemissasi viranomaistilanteissa olla parempi pelisilmä. Olemalla myönteinen saat parempaa palvelua ja asiat menevät todennäköisemmin haluamallasi tavalla. Vastahankaan asettumalla kärsit itse eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain vinkkinä miehille, ettei katseesta ja ilmeestä oikein voi mitään päätellä. Mutta jos pitkään tuijottaa tai vilkuilee ja etenkin jos tsekkailee koko kroppaa, niin silloin voi jo tulkita jotain... -ap
Mitä siitä pitäisi tulkita, eli vinkkisi oli mikä?
Kenestä miehestä? Miksi se nyt jostain miehestä tuntuisi ahdistavalta, jos joku nainen tuijottaisi mua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No digailee sun ulkomuotoas kybällä. Mutta jos vaan vilkasee ja ilmeenä nyt mikä sattuu sillä hetkellä olemaan ei meinaa vielä yhtään mitään. -ap
Ahdistun ehdottomasti, koska yleensä se katse on inhoa täynnä silloin. Yleensä se katse tosin jämähtää kasvoihin ja sillä hetkellä naisen silmissä näkyy punainen merkintä ja tulee teksti "hylätty", siis sellainen robottijutska.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No digailee sun ulkomuotoas kybällä. Mutta jos vaan vilkasee ja ilmeenä nyt mikä sattuu sillä hetkellä olemaan ei meinaa vielä yhtään mitään. -ap
Niin mitä sitten? Mikä se vinkki on?
No, tässä on kaksi eri tasoa:
Silloin kun olin vielä kunnossa, niin tuijotus oikeastaan hiveli itsetuntoa ja sai boostia sille, että on ehkä tullut tehtyää jotain oikein.
Nyt sitten vain pelkää, että sepalus on auki tai vessanpaperi roikkuu kengänpohjasta.
No niin, naiset tehkää niitä aloitteita mulle nyt. T: Mies 31v.
En usko että niistä tuntuu. Naiset harvoin tuota näkyvästi tekevät. Eli jos ap, toimit näin, niin olet poikkeus, ja se voi jopa olla ihan kiihottavaa niistä miehistä
Yksi mies meni kerran vähän vaikean oloiseksi, kun katsoin sitä päästä varpaisiin ja sitten tuijotin korostuneesti haaroja. Alkoi vääntelehtiä omituisesti tuolissaan.
En ole huomannut että kukaan tuijottelisi.
No aika kummalliselta kuulostaa -ap