Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko miehestä ahdistavalta jos tuntematon nainen tuijottaa sun kroppaas?

Vierailija

Tai vilkuilee sua muuten. Mitä jos näät että se katselee sua pitempään, päästä varpaisiin skaalalla? Sori, jos ahdistan teitä. Ei ole tarkoitus. Jos oot kuuma niin en välttämättä saa silmiä irti susta. En voi sille mitään.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Ei todellakaan. Olisin onnessani. Ihan sama vaikka olisit miten ruma, imartelevaa se olisi, koska naiset eivät kyylää niinkuin miehet. Joten jos itsessä olisi jotain niin mielenkiintoista että nainen kyylää, niin olisihan se kutkuttavaa. Tosin luulisin varmasti että mulla on jäänyt jotain ruokaa partaan.

Vierailija

Ärsyttää ja vituttaa vaimoni takia! Miksi ihmeessä pitää tuijottaa? Onko se naisista mukava jos me miehet puhutaan teidän rinnoille? Miksi ei voi olla tuijottamatta, mä halua olla mikään kohde! Olen naimisissa ja vaimoni ahdistuu, ja minä ahdistun.

Vierailija

Todellakin ahdistaa, jos joku random nainen tuijottelee mun hyvyyksiä. Älä raiskaa minua silmilläsi enää jatkossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On terveempää pitää huomiosta kuin vihata sitä.

Missäs näin sanotaan?

Ihminen tarvitsee muita ihmisiä.

Vierailija

pidän eri asiana kuin jos olet nainen ja tuntematon mies tuijottaa. En taida olla koskaan ollut ahdistunut jos joku nainen tuijottaa mun kroppaa, vaikka en pitäisi viehättävänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ja vituttaa vaimoni takia! Miksi ihmeessä pitää tuijottaa? Onko se naisista mukava jos me miehet puhutaan teidän rinnoille? Miksi ei voi olla tuijottamatta, mä halua olla mikään kohde! Olen naimisissa ja vaimoni ahdistuu, ja minä ahdistun.

Tää on niiiiin jonkun äijäntursakkeestaan mustasukkaisen eukon kirjoittama... :D :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
pidän eri asiana kuin jos olet nainen ja tuntematon mies tuijottaa. En taida olla koskaan ollut ahdistunut jos joku nainen tuijottaa mun kroppaa, vaikka en pitäisi viehättävänä.

Pidätkö sitä eri asiana vain omalla kohdallasi vai muidenkin miesten kohdalla? Onko siis mielestäsi naisella erivapaus tuijottaa miehiä, ja jos on, niin miksi?

Vierailija

Ei kannata mussuttaa sitten naisena mikäli mies tekee samoin. Rotta on eri asia kuin nainen, eikä rotta osaa olla kuin nainen. Rotta on ulkoisesti ja sisäisesti koulutettu juoksemaan pyörässä halvan tahkojuuston perässä, siihen asti kunnes sekin viedään pois. On todella vaikea edes kuvitella itseään rotan kanssa.

Ihan vain tiedoksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat