Miksi koululaiset eivät käytä toppahaalareita?
Olisi vielä ainakin kymmenvuotiaallekin paljon kätevämpää, kun olisi sisähousut jalassa ja koulumatkan ja välitunnin ajaksi sujauttaisi hetkessä haalarin päälle ja sitten taas pois.
Kommentit (24)
Niin kauan haalari on parempi kun lapsi pyörii maassa ja lumessa. Toki henkselitoppahousut + takki on myös hyvä yhdistelmä.
Meidän eskarissa ainakin melkein kaikilla on haalari. Ja on koulun yhteydessä oleva eskari.
Mun lapsuudessani haalarit olivat muotia ja niitä käytettiin kuudennellakin :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haalari on hyvä. Miksi lapsista tehdään pikkuaikuisia aina vain aikaisemmin?
Miten takki + housut -yhdistelmä tekee lapsesta pikkuaikuisen??? Kuljetko itse työmatkoillasi toppahousuissa ja -takissa? Kypärämyssyssä? Toppahanskoissa?
Joka haluaa haalaria käyttää, käyttäköön. Muunlainen ulkoiluun sopiva systeemi ei lapsesta kuitenkaan tee pikkuaikuista.
Et ole nähnyt 80-lukua.
Häh? Olen käynyt kouluni 70- 80-luvulla. Ei silloin aikuiset kulkeneet toppahousissa kaupungilla. Eikä mulla ollut koulussa haalaria, ei edes ekalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kohta 8v. tokaluokkalaisella on haalari myös koulussa päällä. On minusta helpompi pukea, koska poika on tosi hidas pukija. Jää usein haaveilemaan pukemisen kanssa.
Haluat siis ehdointahdoin että pojastasi tulee koulukiusattu ja syrjäytynyt. Kaameeta luettavaa :<
Kannattaisiko opettaa sille jälkikasvulle ettei ketään kiusata?
Et ole nähnyt 80-lukua.