Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina kuvitellut olevani mukava!Olenkin ihan kauhea!

Vierailija
13.11.2015 |

Olen 30-v nainen..olen aina kuvitellut olevani mukava ja tullut ihmisten kanssa toimeen.Olen asiakaspalvelualalla töissäkin!
Nyt olen huomannut kuitenkin että taidan olla ihan peräreikä.
Puhun tyhmiä ja mies joutuu mulkaisemaan minua aina välillä kun porukassa ollaan ja huomaan puhuneeni taas ihan tyhmiä.
Johtuuko tämä siitä että olen päivät lasten kanssa?
Millainen on mukava ihminen?

Poikani on siinä iässä että rupeaa saamaan kavereita ja en uskalla olla pojan kavereiden vanhempien kanssa missään tekemisissä etteivät ala vihaamaan poikaakin.

En uskalla olla enää kenenkään ihmisten seurassa kun pelkään että he vihaavat minua..
Ikinä en ole ollut ujo ja nyt ihmisten seura kauhistuttaa...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se miehen mulkoilu tietenkään mukavalta tunnu mutta toisaalta se hiljentää mut ajoissa ennekuin rupean tyhmäilemään lisää..

JOtenkin just tää et pelkään nykyään lähteä mihinkään tai tavata uusia ihmisiä kun ajattelen että ne pitää mua ihan idioottina.

Tää vaivaa todella etenkin nyt kun poika on siinä iässä että tulee noita kavereita ja kevereiden vanhempien kanssa pitäisi vaihtaa sananen niin ajattelen vaikuttavani niin luontaan työntävältä että karsastavat poikaakin.

Eskarista kun haen poikaa niin eskarin opettaja puhelee niitä näitä muiden vanhempien kanssa ja mulle sanoo tärkeimmät ja sitten se on siinä.

Olen yrittänyt muiden ikäisteni kanssa ystävystyä ja se on niin tönkköä se kanssakäyminen että jää ihan siihen,mitään syvempää ei synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi