Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vein taaperon vaatteet päällä suihkuun

Vierailija

Niin tein.meni hermot ku pissasi päälle ku olin laittamassa potalle.mun hermo ei kestä mitään enkä jaksa mitään.väsyn pelkästä ajatuksesta mitä pitäis tehä.mulla on taapero ja vauva.ja oon entinen anorektikko.enkä oo koskaan pääsay irti niistä ajatuksista päässä.oon käyny terapiassa mutta siellä mulle on sanottu että ei mua voi hoitaa ku on arki jo tarpeeksi raskasta muuten.en oo enää pitkään aikaan käyny.oon niin väsyny että kadun niin että oon ees ikinä tehny nuo lapset vaikka kovasti toivottuja olivatkin.en vaan jaksa enää pystyä parempaan. :(

Sivut

Kommentit (34)

Paapii

Hae apua, nyt! Tee vaikka lasu itsestäsi, jos et muuta keksi. Tarvitset apua. Ei kukaan jaksava vanhempi toimi tuolla tavalla. Hae apua, ennen kun lyö uudelleen yli.

Joopajoo1

Kyllä ne lapset menee itsekin potalle tai pöntölle kun on sen aika. Karsi ylimääräiset asiat arjestasi ja keskity omaan jaksamiseen ja lasten kanssa olemiseen. Ja soita johonkin tuosta anoreksia-asiasta, eihän ne jätä hoitamatta vain siksi että on lapset.

Vierailija

Minä minä minä minä minä minä minä....

musta musta musta...

mä mä mä mä..

Kun ne puolustuskyvyttömät ja ihanat lapset ei ole tehneet mitään pahaa ja sä et voi purkaa oloasi niihin ja piste.

Jos nyt lakkaist ajattelemasta itseäsi ja keskittyisit siihen mikä on tärkeää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
PerjantaiProvo

Jep, väsyneet äidit on urbaanilegendaa, ei sellaisia ole.

Ap:lle sanon että hae apua ennen kuin on liian myöhäistä! Juttele neuvolassa tuosta, auttaisiko esim perhetyöntekijä? Itsellä on hyviä kokemuksia, kävi muutaman kerran viikossa muutaman tunnin kerrallaan.
Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle <3 Tarvitset apua, uskalla hakea sitä.

Vierailija

Ei jokainen päivä oo tällanen.yritän kyllä olla hyvä äiti,mutta joskus vaan tulee niin loppu vastaan.vihaan itseäni,on vaikea rakastaa edes omia lapsiaan hyvineen ja huonoineen puolineen kun vihaa itseään.olen niin huono äiti kuimt ajattelen että olen.väsyttää kun joku on aina jotain vailla.ei mulla ole hetken rauhaa.en mä osaa men lapsen asemaan ku en osaa olla edes oma itseni vaan elän taas sitä vaihetta että olen onnellinen vasta kun painan sen ja sen verran.aikaisemmin tuntui etten jaksa pukea vauvaa.puin sen vähän kovasti sitten.:( kyllä lapset mulle on rakkaita ja tärkeitä mutta jotenki oomr vaan niin poikki.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jokainen päivä oo tällanen.yritän kyllä olla hyvä äiti,mutta joskus vaan tulee niin loppu vastaan.vihaan itseäni,on vaikea rakastaa edes omia lapsiaan hyvineen ja huonoineen puolineen kun vihaa itseään.olen niin huono äiti kuimt ajattelen että olen.väsyttää kun joku on aina jotain vailla.ei mulla ole hetken rauhaa.en mä osaa men lapsen asemaan ku en osaa olla edes oma itseni vaan elän taas sitä vaihetta että olen onnellinen vasta kun painan sen ja sen verran.aikaisemmin tuntui etten jaksa pukea vauvaa.puin sen vähän kovasti sitten.:( kyllä lapset mulle on rakkaita ja tärkeitä mutta jotenki oomr vaan niin poikki.
Ap

Onko vaikeaa käyttää välilyöntiä ja isoa alkukirjaintakin? Ahdistaako

Vierailija

No kyllä välill' menee hermo mut noissa pissijutuissa ei sais mennä kun tulee helposti aika moisia traumoja..koita rauhoittua..

Vierailija

Niin.otin suihkun kun ois se kuitenki pitänyt pestä ja pesin niine pisu vaatteineen ku ärsytti alkaa riisumaan niitä.ehkä siksi mä tämme kirjotinki ku kukaan ei varmaan niin tee.eikä mulla oo ketään joka tukee tai auttaa tai kehtais ees sanoa kellekkään.ei mun mieskään tue mua.ei se ymmärrä kuinka lopussa oon.oon sen kymmenen vuotta eläny tän syömispaskan kanssa.välillä paremmin,välillä huonommin.
Ap

Vierailija

Tuli just kotiin.lähen jonnekki nyt.tekis mieli etten vaan enää ikinä tuu takasi.ärsyttää asua täällä sikolätissä ku ei jaksa pitää kotia kunnossa ja kaikki vaam koko ajan puretaan ja sotketaam.vauva täytti tänään 11kk.en tiedä mitrnt jaksan laittaa sitte 1v juhlat ja joulun. :(
Ap

Joopajoo1

Tossa tilanteessa jos mieskään ei auta ja itse ei jaksa, ja "pukee vähän kovasti" jopa vauvaa, niin ottaisin ihan oman osotteen itselleni ja hankkisin kunnolla apua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat