Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikka vapaana

50ShadesOfUs
13.11.2015 |

Oletko fiksu, huumorintajuinen ja seikkailunhaluinen nainen? Kaipaatko lisää jännitystä elämääsi? Tuntuuko siltä, ettei tarpeitasi täytetä etkä saa tarpeeksi huomiota?
Hiljattain vapautui ihanan naishenkilön kokoinen paikka elämääni. Täytimme toistemme toiveet parhaamme mukaan ja meillä oli mukavaa yhdessä. Muistan lämmöllä yhteisiä hetkiämme ja hymyilen aina kun ajattelen niitä.
Nyt kuitenkin jouduimme erillemme hänen muutettuaan ulkomaille työkomennuksen takia, joten etsin uudeksi ystävättärekseni edellä mainittujen luonteenpiirteiden lisäksi miellyttävää, lämminsydämistä ja nautinnonhaluista naista.

Olen 33-vuotias, akateemisesti koulutettu mies Helsingistä. Olen töissä suunnittelijana eräässä suuressa yrityksessä. Iltaisin ja viikonloppuisin vietän vapaa-aikaa ystävieni ja koirani kanssa tai harrastusteni parissa, joista suurin osa liittyy urheiluun. Olen fyysisesti (sekä henkisesti ;)) hyvässä kunnossa. Olen baarireissuni tehnyt jo nuorempana, ja vaikka saisinkin sieltä seuraa helposti, en enää sille tielle lähde.
En etsi maksullista seuraa enkä yhden yön juttuja, vaan yhtä pitkäaikaista ystävää, jonka kanssa nauttia elämästä ja toisistamme. Ei ole merkitystä oletko varattu vai sinkku, voit luottaa minuun sataprosenttisesti.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä niin jutellaan lisää. Osoitteeni on 50shadesofus@suomi24.fi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä