Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UPS paketti on nyt Tampereella

Vierailija

Arvioitu toimitusaika maanantaina 16.11 päivän loppuun mennessä.

Sitä vaan että miksi ei ole semmoista suht koht automaattista soittoa esim. että paketin toimitus n. klo 15.00 tai mikä nyt sattuu aika olemaan.

Ei muuta mutta pitää vissiin kytätä koko päivä tuon paketin saapumista maanantaina.

Luulisi että joku nörtti kehittelisi tämmöisen soittosysteemin. Esim. lastausvaiheessa paketin osoitetidossa olisi puhelinnumero joka aktivoituisi kuljettajan kännykkään ja automaattisesti lähtisi esim. tekstari vastaanottajalle. Olisi yhdistetty GPS paikantimeen että soitto/tekstari lähtisi oikeaan aikaan.

Kommentit (3)

Vierailija

Kysyisit ennemmin että olisiko kenelläkään ideaa miten persereiän valkaisu ońnistuu kätevimmin niin saat joltain tetotekniikan gurulta ideoita.

Olisit edes sanonut että paketissa on penisrengas, pumpattava nukke, ja peniksenkehittäjä :(

Vierailija

Meillä kyllä kuriirit soittavat etukäteen, kun on paketteja tulossa. Joidenkin kanssa voi sopia siitäkin, että laatikon voi jättää oven taa odottamaan samaan tapaan kuin USAssa.

Postin toimittamien pakujen kanssa homma ei onnistu. Aina he eivät oikeasti käy edes yrittämässä toimittaa perille, vaikka postilaatikkoon jätetty lappu on niin väittänyt (olen ollut itse kotona ja meidän koirat ilmoittavat jokaisesta, joka tulee edes pihalle saati että kolkuttelisi oven takana tai rimputtaisi ovikelloa),

Vierailija

Oman kokemukseni mukaan noista kuriirifirmoista juurikin UPS ei soita ollenkaan. Ja jos et ole kotona joudut itse soittamaan heille. Tästä nyt tosin muutama vuosi aikaa kun UPS:ia olen käyttänyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat