Bio-oil kokemuksia?

Enni

Minulla on paljon punaisia raskausarpia ympäriinsä, ostin niille bio-oilia, koska sen sanotaan vaalentavan. Onko muilla kokemuksia kys. Öljyn käytöstä tai tehosta?:) ja jos toi ei toimi, niin onko muita tapoja valkaista/ poistaa raskausarpia? Minulla siis tullut kasvun mukana, ei raskaudesta. Kiitos!

Kommentit (15)

Vierailija

Bio-oilin makuun tottuminen vie vähän aikaa, mutta hyvin on korvannut voin, rypsi- ja oliiviöljyn. Hyvät vaikutukset huomasin n. viikon käytön jälkeen: ruuansulatus toimi paremmin kuin aikoihin ja olo oli energinen. Ihon sävy oli tasoittitunut kasvoissa huomattavasti ja minusta kyllä auttoi myös raskausarpiinkin.

Vierailija

Ne arvet haalistuu ajan kanssa itsestään. Bio oil on tarkoitettu enemmän niiden ennaltaehkäisyyn esim. raskausaikana. Jos se voisi parantaa ihoa syvältä, se olisi lääke ja sitä myytäisiin apteekissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo syököä vaan... tulee taattu keikka lääkäriin!

Punainen matto saattaa puuttua, mutta sitä yritetään korvata vilkuttamalla punaista valoa, jolloin maantie näyttää välillä punaisemmalta.

Kiiia

Oon käyttänyt n. 2kk. Rintojen arvet vaalentuneet, reisien arvissa ei oikeastaan eroa:(

Mites kun aasiassa myydään noita valkaisevia voiteita, voisko sellaset vaalentaa myös raskausarpia??

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat