Bio-oil kokemuksia?
Minulla on paljon punaisia raskausarpia ympäriinsä, ostin niille bio-oilia, koska sen sanotaan vaalentavan. Onko muilla kokemuksia kys. Öljyn käytöstä tai tehosta?:) ja jos toi ei toimi, niin onko muita tapoja valkaista/ poistaa raskausarpia? Minulla siis tullut kasvun mukana, ei raskaudesta. Kiitos!
Kommentit (15)
Häh! Eihän tota nyt ruokaan laiteta :0 haiseekin ihan hyttysmyrkylle!
Minulle vaalensi jonkin verran kyllä:) mut käytin jonkun puoli vuotta.
Liian voimakas haju..silmät vuosi..
Mistä tuota etanavoidetta saa ja paljon maksaa? Itsellä ei Bio oil auttanut vaikka käytin kaksi purkkia..
Mulle tuli siitä kamala ihottuma, kun iholleni sivelin. Täytyykin kokeilla sisäisesti, vaikka salaatinkastikkeena alkuun.
Joo syököä vaan... tulee taattu keikka lääkäriin!
Ne arvet haalistuu ajan kanssa itsestään. Bio oil on tarkoitettu enemmän niiden ennaltaehkäisyyn esim. raskausaikana. Jos se voisi parantaa ihoa syvältä, se olisi lääke ja sitä myytäisiin apteekissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo syököä vaan... tulee taattu keikka lääkäriin!
Punainen matto saattaa puuttua, mutta sitä yritetään korvata vilkuttamalla punaista valoa, jolloin maantie näyttää välillä punaisemmalta.
Mun mielestä ihan hyvä ja kohtuuhintainen ihoöljy, mutta ei se tosiaan ihmeitä tee, eikä mikää lyhyenä kuurina toimi.
Toimi ihan hyvin :) Muutaman kuukauden sisällä vaaleni raskausarvet huomattavasti.
Oon käyttänyt n. 2kk. Rintojen arvet vaalentuneet, reisien arvissa ei oikeastaan eroa:(
Mites kun aasiassa myydään noita valkaisevia voiteita, voisko sellaset vaalentaa myös raskausarpia??
Bio-oilin makuun tottuminen vie vähän aikaa, mutta hyvin on korvannut voin, rypsi- ja oliiviöljyn. Hyvät vaikutukset huomasin n. viikon käytön jälkeen: ruuansulatus toimi paremmin kuin aikoihin ja olo oli energinen. Ihon sävy oli tasoittitunut kasvoissa huomattavasti ja minusta kyllä auttoi myös raskausarpiinkin.