Lahjaksi saatu halpishajuvesi... Miten hävitetään?

Vierailija

Olen jemmaillut tätä pulloa kaapissa nyt vuoden, mutta haju on edelleen epämiellyttävä enkä halua sitä käyttää saati kehtaa antaa eteenpäin. Suihkekorkki on jotenkin ihmeellisesti väännetty kiinni tuohon, enkä saa sitä auki vaikka yritin jo pihdeilläkin. Voiko täysinäisen hajuvesipullon heittää sekajätteeseen vai miten toi pitäisi hävittää?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No sen kun heität roskaämpäriin ja viet roskikseen. Vai ajattelitko viedä ongelmajätteen keräyspisteeseen? Oikeastiko joku miettii, miten joku hajuvesipullo hävitetään määräysten mukaan :D?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on aikomus pitää kirppispöytää, vie sinne. Jostain käsittämättömästä syystä kosmetiikka ostetaan heti.

Jep, saat taas VOITTOA!

Vierailija

Ootko tosissas? Saatko ikinä vietyä mitään roskiin? Meinaatko että se pullo pitää ensin tyhjentää viemäriin ennenkuin voi pistää roskiin?

Vierailija

O_o Luin ensiksi lapsivesi ja hämmennyin hieman. Laita roskikseen ihan vapaasti vain. Lahjan saamisesta on kulunut jo vuosi, hyvä jos antaja edes enää muistaa antaneensa. Onko kertaakaan kysynyt menneen vuoden aikana mitä pidät lahjasta ja ootko pitänyt? Sekajätteeseen vain, ei siinä lääkeaineita kuitenkaan oo. Kaadetaanhan alkoholikin viemäriin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissas? Saatko ikinä vietyä mitään roskiin? Meinaatko että se pullo pitää ensin tyhjentää viemäriin ennenkuin voi pistää roskiin?

Siis kyllä, tätä juuri meinasin. Ilmeisesti olen vaan tyhmä :D Mutta kiitos vaan kaikille vastauksista, roskiin siis!

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jemmaillut tätä pulloa kaapissa nyt vuoden, mutta haju on edelleen epämiellyttävä enkä halua sitä käyttää saati kehtaa antaa eteenpäin. Suihkekorkki on jotenkin ihmeellisesti väännetty kiinni tuohon, enkä saa sitä auki vaikka yritin jo pihdeilläkin. Voiko täysinäisen hajuvesipullon heittää sekajätteeseen vai miten toi pitäisi hävittää?

Luulenpa, että kun säilyttelet tuota putelia vielä jonkun vuoden, niin haju muuttuu miellyttävämmäksi, sillä aika kultaa muistot. Näin ne vaan nuo jutut menee!

Vierailija

Käytä kuulakärkikynän musteen putsaamiseen kankaista. Tepsii. Tosin kannattaa jälkeenpäin pistää putsattu kangasesine tuulettumaan ulos, jos ei hajusta tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytä kuulakärkikynän musteen putsaamiseen kankaista. Tepsii. Tosin kannattaa jälkeenpäin pistää putsattu kangasesine tuulettumaan ulos, jos ei hajusta tykkää.

Olikohan tuo kerran Niksi-Pirkassa, kaukaa haettua mutta hyväksi todettua ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla varmaan liikaa tavaraa ja liian vähän aikaa kun en ehtisi miettimään erikseen miten hävitän jonkun tavaran.

Varmaan, joo.

Vierailija

Jospa kysyisit vaikka joltain ystävältä, että kelpaako hajuvesi jollekin? Mulla on yksi ystävä, joka tykkää imelistä hajuvesistä ja oli todella onnellinen kun sai minulta hajuveden josta en itse pitänyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat