Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjaksi saatu halpishajuvesi... Miten hävitetään?

Vierailija
13.11.2015 |

Olen jemmaillut tätä pulloa kaapissa nyt vuoden, mutta haju on edelleen epämiellyttävä enkä halua sitä käyttää saati kehtaa antaa eteenpäin. Suihkekorkki on jotenkin ihmeellisesti väännetty kiinni tuohon, enkä saa sitä auki vaikka yritin jo pihdeilläkin. Voiko täysinäisen hajuvesipullon heittää sekajätteeseen vai miten toi pitäisi hävittää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on aikomus pitää kirppispöytää, vie sinne. Jostain käsittämättömästä syystä kosmetiikka ostetaan heti.

Vierailija
2/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kun heität roskaämpäriin ja viet roskikseen. Vai ajattelitko viedä ongelmajätteen keräyspisteeseen? Oikeastiko joku miettii, miten joku hajuvesipullo hävitetään määräysten mukaan :D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkusta alas vaan.

Vierailija
4/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä seinään.

Vierailija
5/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on aikomus pitää kirppispöytää, vie sinne. Jostain käsittämättömästä syystä kosmetiikka ostetaan heti.

Jep, saat taas VOITTOA!

Vierailija
6/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? Saatko ikinä vietyä mitään roskiin? Meinaatko että se pullo pitää ensin tyhjentää viemäriin ennenkuin voi pistää roskiin?

Vierailija
7/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O_o Luin ensiksi lapsivesi ja hämmennyin hieman. Laita roskikseen ihan vapaasti vain. Lahjan saamisesta on kulunut jo vuosi, hyvä jos antaja edes enää muistaa antaneensa. Onko kertaakaan kysynyt menneen vuoden aikana mitä pidät lahjasta ja ootko pitänyt? Sekajätteeseen vain, ei siinä lääkeaineita kuitenkaan oo. Kaadetaanhan alkoholikin viemäriin.

Vierailija
8/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas? Saatko ikinä vietyä mitään roskiin? Meinaatko että se pullo pitää ensin tyhjentää viemäriin ennenkuin voi pistää roskiin?

Siis kyllä, tätä juuri meinasin. Ilmeisesti olen vaan tyhmä :D Mutta kiitos vaan kaikille vastauksista, roskiin siis!

AP

Vierailija
9/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jemmaillut tätä pulloa kaapissa nyt vuoden, mutta haju on edelleen epämiellyttävä enkä halua sitä käyttää saati kehtaa antaa eteenpäin. Suihkekorkki on jotenkin ihmeellisesti väännetty kiinni tuohon, enkä saa sitä auki vaikka yritin jo pihdeilläkin. Voiko täysinäisen hajuvesipullon heittää sekajätteeseen vai miten toi pitäisi hävittää?

Luulenpa, että kun säilyttelet tuota putelia vielä jonkun vuoden, niin haju muuttuu miellyttävämmäksi, sillä aika kultaa muistot. Näin ne vaan nuo jutut menee!

Vierailija
10/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuulakärkikynän musteen putsaamiseen kankaista. Tepsii. Tosin kannattaa jälkeenpäin pistää putsattu kangasesine tuulettumaan ulos, jos ei hajusta tykkää.

Vierailija
11/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettele hajuveden hävittäminen..Ei roskiin eikä viemäriin vaan vaarallisena jätteenä ongelmajätepisteelle.

Vierailija
12/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä kuulakärkikynän musteen putsaamiseen kankaista. Tepsii. Tosin kannattaa jälkeenpäin pistää putsattu kangasesine tuulettumaan ulos, jos ei hajusta tykkää.

Olikohan tuo kerran Niksi-Pirkassa, kaukaa haettua mutta hyväksi todettua ;)

Vierailija
13/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan liikaa tavaraa ja liian vähän aikaa kun en ehtisi miettimään erikseen miten hävitän jonkun tavaran.

Vierailija
14/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaan liikaa tavaraa ja liian vähän aikaa kun en ehtisi miettimään erikseen miten hävitän jonkun tavaran.

Varmaan, joo.

Vierailija
15/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit vaikka joltain ystävältä, että kelpaako hajuvesi jollekin? Mulla on yksi ystävä, joka tykkää imelistä hajuvesistä ja oli todella onnellinen kun sai minulta hajuveden josta en itse pitänyt.

Vierailija
16/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kysyisit vaikka joltain ystävältä, että kelpaako hajuvesi jollekin? Mulla on yksi ystävä, joka tykkää imelistä hajuvesistä ja oli todella onnellinen kun sai minulta hajuveden josta en itse pitänyt.

Hyvä idea, mamma lähettää sulle sen putelin ja sinä roudaat sen sitten ystävällesi! No problems!

Vierailija
17/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettele hajuveden hävittäminen..Ei roskiin eikä viemäriin vaan vaarallisena jätteenä ongelmajätepisteelle.

Kiitos kommentista, ilmeisesti täytyy joku päivä sitten lähteä kiikuttamaan toi pullo johonkin jätteiden vastaanottoon.

"Hajuvesi, partavesi ja muu alkoholipitoinen aine on vaarallista jätettä."

http://www.pirkanmaan-jatehuolto.fi/Tietori/kosmetiikka

Vierailija
18/18 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo kerran Niksi-Pirkassa, kaukaa haettua mutta hyväksi todettua ;)

Itse en lukenut tuota Niksi-Pirkasta, vaan Marttojen sivulta, kun meni kuulakärkikynän mustetta merkkilaukulle (kankainen Longchamps, väriltään vaalea). Toimi :)