Elättäisitkö puolisoasi 3kk?
Mun on kai pakko. Mies jätti työt, joutui työkkärin karenssiin. Rahaa ei tuu hänelle mistään. OTTAA PÄÄHÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (30)
kaikki haukkuivat miehen ja kannustivat naista " toteuttamaan itseään" . Siis nainen saa käydä töissä tai olla käymättä, miehelle se on absolut pakko.
Raha-asioissa nämä tasa-arvon kukkaset vajoavat aina kivikaudelle.
sitten miettiä et mitä tekee jatkossa. Nyt laitat sitten sen hakeen toimeentulotukea sillä sitä saatte varmasti jos omatkin tulosi on pienet. Karenssi kyllä vähentää sen omaa perusosaa mutta kuitenkin, kannattaa mennä lasketuttamaan ehdottomasti.
ja saa niillä pankkilainansa ees lyhennettyä.
Mua ärsyttää koko touhu, koska mies on muutenkin niin saamaton ja jättänyt lastenhoidon melkeinpä vaan mulle.Ei oo mitään motivaatiota tällaseen. meni koko päivä nyt pilalle. tekis mieli lähtee, palata kesällä.
ap
Se on teidän yhteinen lainanne jos te olette perhe!!! Koita nyt ap tajuta, että te olette PERHE!!!
Miksi miehesi jätti työpaikkansa?
Tälläkin hetkellä minä töissä ja mies kotona 2v:n kanssa
ottaako ap nyt huomioon sen että kun mies menee hakemaan toimeentulotukea niin myös sinun tulosi lasketaan mukaan. Siis jos asutte yhdessä? Jos sulla on vähänkään hyvä palkka, niin mitään ei sossusta heru.
-7-