Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä yhtä miestä

Vierailija
13.11.2015 |

Mä olen nyt jonkun aikaa viestitellyt paljon yhden varatun miehen kanssa. Pääsääntöisesti juttu luistaa hyvin jne., mutta miksi se välillä on tosi tökerö mulle? Ensin saattaa laittaa pitkän lepertelyviestin ja sitten saattaakin kohta jo tulla sellainen viesti, että rivien välistä huomaan kuinka piikittelee mua ja ylistää sitä naisystäväänsä. Miksi?? Mitä se oikein haluaa musta, kun ensin himoaa ja sitten lyttää?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa mahdollistat tuollaisen käytöksen?! Kumpi olikaan tyhmempi toistaan...käyttäytyjä vain käytöksen mahdollistaja.

Vierailija
2/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kasvaa ihmisenä, tässä sinulle filosofinen pähkinä purtavaksi:

Onko yksi koira viisaampi kuin tuhat koiraa? Vai onko tuhat koiraa viisaampi kuin yksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tälläisiä naisia, jotka viestittelee varatun miehen kanssa ja sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun tulee paskaa niskaan.

Vierailija
4/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jälleen kerran jännän äärellä.

Vierailija
5/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna = sinä kelpaat

Vaimo antaa = sinä et kelpaa

Amerikantiedettäkö?

Vierailija
6/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa mies.

Vierailija
7/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinun ptiää mennä kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
8/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän :D Siinä sulle pähkinä purtavaksi. En mäkään jaksa aina olla kiltti ihmisille joista en välitä paskaakaan ;)

Vierailija
9/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu. Mikä sua vaivaa? 

Vierailija
10/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle!! Lutka!!!

Vierailija
11/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tälläisiä naisia, jotka viestittelee varatun miehen kanssa ja sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun tulee paskaa niskaan.

Ei ollut mitään hajua, että se on varattu. Kertoi vasta paljon myöhemmin. Toisekseen, eiköhän se mies ole se paskapää enemmän, kun varattuna sitä tekee toisin kuin minä, joka olen sinkku.

ap.

Vierailija
12/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa mies.

Vähän on käynyt mielessä tämä. Vaihtelee niin tiuhaan mieliala.

ap.

Vierailija
13/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Vierailija
14/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa mies.

Todennäköisemmin kuitenkin ihan vaan perusmies, joka roikottaa löysässä hirressä toista naista sen mukaan miten omassa parisuhteessa menee.

Vierailija
15/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän :D Siinä sulle pähkinä purtavaksi. En mäkään jaksa aina olla kiltti ihmisille joista en välitä paskaakaan ;)

Mutta jaksat sitten kuitenkin aina välillä esittää, että välität?

ap.

Vierailija
16/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vakavasti puhuen, oon itse pettänyt kun olin typerä ja nuori.

Rakastin miestäni älyttömästi, mutta joku vain ajoi mut tuohon.

Eihän se jonka kanssa petin, mulle oikeasti merkinnyt yhtään mitään ihmisenä, se oli vain sellainen pakokeino arjesta, hetken huumaa ja kiimaa. Sit kun olin kotona oman miehen kanssa niin alkoi vaan raivostuttaa ne salarakkaan lässytysviestit.

Tarvitsin häntä vain sillointällöin hetken helpotukseen, muuten hän oli mulle ihan yhdentekevä.

Miten salarakkaat eivät ymmärrä tuota, että jos pettäjä oikeasti heistä välittäisi, niin hän kyllä jättäisi kumppaninsa?

Vierailija
17/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään hajua, että se on varattu. Kertoi vasta paljon myöhemmin. Toisekseen, eiköhän se mies ole se paskapää enemmän, kun varattuna sitä tekee toisin kuin minä, joka olen sinkku.

ap.

No voi hyvät hyssykät sentään! Nyt kun olet saanut selville että on varattu, niin mitä siinä enää ihmettelet? Mitä ihmettä oikein odotat varatulta mieheltä? Jotain A-luokan prinsessa kohtelua? Jätä nyt tuo koko ajatus miehetä ja siirry eteenpäin. 

Vierailija
18/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kuuleppa nyt pikkuprinsessa! Sinä et ole yhtään tuota miestä parempi! Eikä se ole mikään puolustus, että et alussa tienyt, jos edelleen miehen käytöksen mahdollistat. Mitä hittoa sinä luulet tuollaiselta mieheltä saavasi?! Sukupuolitaudin peräänkö olet?!

Vähän nyt itsekunnioitusta! Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan eritavallat tässä yhteiskunnassa kuin miehiä! Typistävät itsensä viattoman uhrin tasolle ja luulevat olevan parempia ihmisiä suhteessa miehiin.

Vierailija
19/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro suoraan onko se mun mies. Oon valmis muutenkin eroon.

Vierailija
20/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa mies.

Todennäköisemmin kuitenkin ihan vaan perusmies, joka roikottaa löysässä hirressä toista naista sen mukaan miten omassa parisuhteessa menee.

Tämä on ollut mun suurin veikkaus.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi