Mä en ymmärrä yhtä miestä

Vierailija

Mä olen nyt jonkun aikaa viestitellyt paljon yhden varatun miehen kanssa. Pääsääntöisesti juttu luistaa hyvin jne., mutta miksi se välillä on tosi tökerö mulle? Ensin saattaa laittaa pitkän lepertelyviestin ja sitten saattaakin kohta jo tulla sellainen viesti, että rivien välistä huomaan kuinka piikittelee mua ja ylistää sitä naisystäväänsä. Miksi?? Mitä se oikein haluaa musta, kun ensin himoaa ja sitten lyttää?

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Yritä kasvaa ihmisenä, tässä sinulle filosofinen pähkinä purtavaksi:

Onko yksi koira viisaampi kuin tuhat koiraa? Vai onko tuhat koiraa viisaampi kuin yksi?

Vierailija

Mä en ymmärrä tälläisiä naisia, jotka viestittelee varatun miehen kanssa ja sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun tulee paskaa niskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tälläisiä naisia, jotka viestittelee varatun miehen kanssa ja sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun tulee paskaa niskaan.

Ei ollut mitään hajua, että se on varattu. Kertoi vasta paljon myöhemmin. Toisekseen, eiköhän se mies ole se paskapää enemmän, kun varattuna sitä tekee toisin kuin minä, joka olen sinkku.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epävakaa mies.

Todennäköisemmin kuitenkin ihan vaan perusmies, joka roikottaa löysässä hirressä toista naista sen mukaan miten omassa parisuhteessa menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän :D Siinä sulle pähkinä purtavaksi. En mäkään jaksa aina olla kiltti ihmisille joista en välitä paskaakaan ;)

Mutta jaksat sitten kuitenkin aina välillä esittää, että välität?

ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat