Nyt lähti elämä uuteen suuntaan

Vierailija

Olen ollut erittäin vaikeasti ylipainoinen reippaasti yli kymmenen vuotta.
Olen ollut laiska. En ole ottanut huomioon liikuntaa enkä sitä mitä syön.
Nyt yli viikon ajan syönyt salaattia ja keittoja, olo on huomattavasti parempi jo tälläkin.
Olen alkanut liikkumaan enemmän, pikkuhiljaa. Töissä en enää istua kökötä vaan teen hommat seisten.
En tuhoa enää itseäni naurettavilla elämäntavoilla, nyt riitti!

Ei mulla muuta, sori kun täytän palstaa omilla höpinöillä.

-Mies vua

Kommentit (2)

Vierailija

Rauhoitu veli. Ja lopeta se keittojen syöminen heti alkuunsa. Vihreät voit pitää ruokavaliossa mutta käyppä hetinmiten hakemassa jääkaappisi täyteen lihatuotteita ja rahkoja jne. Töiden jälkeen kuntosalille. Siellä palaa vähän läskiä mutta mikä parasta rakentuu ALPHA MIEHEN rakennusainetta eli lihasta. Muista, veli, että et halua vain laihtua puhkinussituksi pulkannarun näköiseksi beta mieheksi vaan muuttua luomakunnan kruunuksi eli alphaksi. 

- Veli Make

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu veli. Ja lopeta se keittojen syöminen heti alkuunsa. Vihreät voit pitää ruokavaliossa mutta käyppä hetinmiten hakemassa jääkaappisi täyteen lihatuotteita ja rahkoja jne. Töiden jälkeen kuntosalille. Siellä palaa vähän läskiä mutta mikä parasta rakentuu ALPHA MIEHEN rakennusainetta eli lihasta. Muista, veli, että et halua vain laihtua puhkinussituksi pulkannarun näköiseksi beta mieheksi vaan muuttua luomakunnan kruunuksi eli alphaksi. 

- Veli Make

:D

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat