Jos mies panostaa (paljon) ulkonäköönsä?

Vierailija

Mitä mieltä miehestä joka ostelee paljon siistejä vaatteita, katsoo aina miltä näyttää ja huoltaa itseään jopa enemmän kuin perus nainen? Käyttää solmioita pikkutakkeja ja taskuliinoja yms asusteita vaikkei tarve vaadi. On tarkka vaatteiden istuvuudesta ja väreistä. Näyttää monesti paremmalta kuin naisensa kun julkisilla paikoilla liikutaan?

Tällainen hypoteettinen ajatus. Ottaisitko miehen joka näyttää sinua edustavammalta vaikka sitten ravintolassa tai Prismassa?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

En usko, että sopisimme yhteen. Kuitenkin hän huomauttelisi mun H&M-vaatteista enkä aio jatkossakaan käyttää yhtään enempää tuloistani vaatteisiin. Suhde jäisi siihen, vaikka muuten hyvä mies olisi.

Vierailija

En voisi olla tuollaisen miehen kanssa. Jotenkin aavistuksen epämiehekästä jos noin paljon kiinnittäisi ulkoiseen olemukseensa huomiota. Vähän narsistiseltakin tuntuisi. Yök.

Vierailija

Kuulostaisi aika ihanalta, tykkään kun mies panostaa ulkonäköönsä (teen siis itsekin niin).

Olin salaa todella iloinen, kun visiitillä nykyisen mieheni luo näin kylppärissä enemmän hajuvesiä, hiusvahoja ym. kuin mitä minulla on :D

Tähän tosin vaikuttaa se, että exäni oli todella sotkuinen eikä panostanut vaatteihinsa (olisivat olleet edes puhtaat mutta ei, liikaa vaadittua...) puhumattakaan naamastaan tai kehostaan. Nyt kaipaan miehessä siis lähes vastakohtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko, että sopisimme yhteen. Kuitenkin hän huomauttelisi mun H&M-vaatteista enkä aio jatkossakaan käyttää yhtään enempää tuloistani vaatteisiin. Suhde jäisi siihen, vaikka muuten hyvä mies olisi.

Miksi epäilet, että hän huomauttelisi? Huomautteleeko siistimmät naiset jatkuvasti miehilleen asioista ja siten tulee ero koska eihän miehen kuulu kuittailua kuunnella?

Vierailija

Kyllä se vähän naismaiselta käytökseltä taitaisi minusta tuntua. Tietysti vähän vaikuttaa sekin, tekeekö tuonon huomaamattomasti vai puhuuko vaatteista ja vartalovoiteista koko ajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se mies ei ole takuulla yhden naisen mies, vaan on monta rautaa tulessa. Tiedän koska olen itse mies.

Ei sama sukupuoli tarkoita sitä että osaa lukea ajatuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies ei ole takuulla yhden naisen mies, vaan on monta rautaa tulessa. Tiedän koska olen itse mies.

En kehdannut kirjoittaa että sellainen mies, tunsin monta muutakin miestä itseäni paljon pahemempia.
Tosin se oli mun ex-vaimo, joka mulle krakat ja puvut valitsi ei ollut mitään halpoja ne olisin keksinyt rahoille pahempaakin käyttöä.
No niillä kldjulla sai kyllä naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En kehdannut kirjoittaa että sellainen mies, tunsin monta muutakin miestä itseäni paljon pahemempia.
Tosin se oli mun ex-vaimo, joka mulle krakat ja puvut valitsi ei ollut mitään halpoja ne olisin keksinyt rahoille pahempaakin käyttöä.

Nyt siitä ajatustenlukutaidosta olisi apua. En ihan oikeasti saa selvää mitä tässä yritetään sanoa. Tuo ei ole mitään kieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tunnet monta muutakin miestä niin asian on sitten oltava niin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ja monet tuntemasi miehet huoraa kylillä niin ei se vielä ole koko totuus asiasta.

Vierailija

Tällä hetkellä tuo kuulostaa ihanalta, itse tykkään pukeutua ja laittautua, aina olen huoliteltu ja kaunis. Nykyinen mieheni ei paljoa ulkonäköön panosta :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat