Jos mies panostaa (paljon) ulkonäköönsä?
Mitä mieltä miehestä joka ostelee paljon siistejä vaatteita, katsoo aina miltä näyttää ja huoltaa itseään jopa enemmän kuin perus nainen? Käyttää solmioita pikkutakkeja ja taskuliinoja yms asusteita vaikkei tarve vaadi. On tarkka vaatteiden istuvuudesta ja väreistä. Näyttää monesti paremmalta kuin naisensa kun julkisilla paikoilla liikutaan?
Tällainen hypoteettinen ajatus. Ottaisitko miehen joka näyttää sinua edustavammalta vaikka sitten ravintolassa tai Prismassa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut monesti semmoisen seikan, että yleensä sellainen mies joka pitää tosi hyvää huolta itsestään (ulkonäöstään) on just niitä pahempia pettäjiä jotka pyörittää joka sormella montaa eri naista. En tietenkään tarkoita, että kaikki olisi mutta aika suuri osa on just niitä pettäjiä!
Ei tämä mitään amerikantiedettä ole! Jos lähes puolet miehistä pettää niin eiköhän sinne mahdu joukkoon näitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sopisimme yhteen. Kuitenkin hän huomauttelisi mun H&M-vaatteista enkä aio jatkossakaan käyttää yhtään enempää tuloistani vaatteisiin. Suhde jäisi siihen, vaikka muuten hyvä mies olisi.
Miksi epäilet, että hän huomauttelisi? Huomautteleeko siistimmät naiset jatkuvasti miehilleen asioista ja siten tulee ero koska eihän miehen kuulu kuittailua kuunnella?
MInulla on ulkonäöstään paljon huolehtiva mies ja hän huomauttelee minulle jatkuvasti omasta ulkonäöstäni. Kaikki pitäisi olla paremmin, paino, vaatteet, ryhti, hiukset, meikki, kengät, ihan kaikki.
Lisää keskustelua aiheesta "jos mies panostaa itseensä ja ulkonäköönsä paljon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sopisimme yhteen. Kuitenkin hän huomauttelisi mun H&M-vaatteista enkä aio jatkossakaan käyttää yhtään enempää tuloistani vaatteisiin. Suhde jäisi siihen, vaikka muuten hyvä mies olisi.
Miksi epäilet, että hän huomauttelisi? Huomautteleeko siistimmät naiset jatkuvasti miehilleen asioista ja siten tulee ero koska eihän miehen kuulu kuittailua kuunnella?
Huomauttelee, miehet on vaan niin munattomia että suostuvat kuuntelemaan. Naiset ei vaan tätä tajua, miten v-mäisesti miehiä kohtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut monesti semmoisen seikan, että yleensä sellainen mies joka pitää tosi hyvää huolta itsestään (ulkonäöstään) on just niitä pahempia pettäjiä jotka pyörittää joka sormella montaa eri naista. En tietenkään tarkoita, että kaikki olisi mutta aika suuri osa on just niitä pettäjiä!
Ei tämä mitään amerikantiedettä ole! Jos lähes puolet miehistä pettää niin eiköhän sinne mahdu joukkoon näitäkin.
Puolet naisistakin pettää.
Mieheni näyttää aina paremmalle kuin minä. Kuljen usein verkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa. Mun mielestä on ihanaa jos mies on tyylikäs ja komea. Ei se mun mielestä naiselle niin tärkeää ole olla huoliteltu.
Komeastahan ap ei sanonut mitään. Otetaan joku Soinin näköinen malliesimerkiksi.
Mulle ei miehen pukeutuminen merkitse mitään. Jos haluaa olla viimeisen päälle laitettu, olkoon vaan ihan vapaasti. Jos taas perusrytkyt riittää, sopii sekin. En huomaa vaatteita.
Itse en panosta pukeutumiseen enkä tukkaan enkä meikkiin, jos se nyt tähän jotenkin liittyy. Asia ei vaan kiinnosta, ei itsellä eikä miehellä.
Puhtaus ja hajuttomuus on tärkeää, tuo rättiosasto ei.
n
Kauheesti panostettu paitaan, solmioon ja takkiin..... ja sitten ..... farkut!!! Missä suorat mustat liituraidoin?
Mikäs vika noissa tyyleissä on?