Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 5kg kk pois?!

Vierailija
13.11.2015 |

En ehdi salille :( Kävelen n 5-10 km päivässä ja syön kasvispitoista ruokaa, silti paino ei putoa!!!! Painan nyt 61kg.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla tosi huono itsetunto, jos et kehtaa biksuissa rannalle mennä. Meinaatko, että kaikki muut ihmiset rannalla lopettaa auringonoton ja uimisen jne ja alkaa vaan tuijottaa sinua? Huh! Kyllä olis monet rantareissut jääny tekemättä, jos olis miettiny tollasta asiaa. Vaikka en mikään sotanorsu olekaan, mutta painoa on, niin silti menen biksuissa rantsuun. Jos joku haluaa tuijottaa, niin so what. Kaikennäköistä ja -kokoista porukkaa löytyy rannalta. Nauti lomasta!

kyllä myönnän että on huonoitsetunto! Mutta en jaksa sitä kun vieraat ihmiset tulee onnittelemaan raskaudesta :/ Siksi kuljen teltoissa ettei vaan kukaan näe vatsani aluetta :( Hävettää kyllä, mieskin aina ihmettelee et mitä mä vouhkaam painosta, ku oon seksikkään näköinen, niin ehkä miehestäni, itseäni inhottaa jos hän koskee mahani alueelle :(

Vierailija
42/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä ap on vaan viitsimätön? Kun ei jaksa kaloreita laskea :( Eikä paastokaan huvita :( Eikä vatsalihaksiakaan voi tehdä :( Kun selkä on kipeä :( Ni mites sinne biitsille nyt sitten kehtaa mennä :( Kun kaikki kuitenkin siellä kyttää just ap:ta :( Voi kyynel :(

Pah. Anna olla kun ei neuvot kelpaa, osta kiristävä sukelluspuku, niin kehtaat näyttäytyä siellä rannalla. Tai uimaburkha.

No voi anteeksi että kysyin! En osaa edes ekaluokan laskuja auttaa lapsille, ni on hankalaa noistakaan laskea! Mutta kiitos neuvosta, jätän rannan kokonaan väliin! Menköön mies yksin kyyläävät niitä täydellisiä naisia, mä nukun vaikka mahani kanssa sen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä ap on vaan viitsimätön? Kun ei jaksa kaloreita laskea :( Eikä paastokaan huvita :( Eikä vatsalihaksiakaan voi tehdä :( Kun selkä on kipeä :( Ni mites sinne biitsille nyt sitten kehtaa mennä :( Kun kaikki kuitenkin siellä kyttää just ap:ta :( Voi kyynel :(

Pah. Anna olla kun ei neuvot kelpaa, osta kiristävä sukelluspuku, niin kehtaat näyttäytyä siellä rannalla. Tai uimaburkha.

No voi anteeksi että kysyin! En osaa edes ekaluokan laskuja auttaa lapsille, ni on hankalaa noistakaan laskea! Mutta kiitos neuvosta, jätän rannan kokonaan väliin! Menköön mies yksin kyyläävät niitä täydellisiä naisia, mä nukun vaikka mahani kanssa sen aikaa.

Et osaa matematiikkaa, joten et voi lähteä lenkille etkä paastota?

:D Okei. Toivottavasti miehesi löytää sieltä rannalta itselleen seuraa, saat sinä rauhassa pelata marttyyrikorttiasi yksin hotellihuoneessa. Mut hei hauskaa lomaa, mahoinesi kaikkinesi :)

Vierailija
44/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa matematiikkaa, joten et voi lähteä lenkille etkä paastota?

:D Okei. Toivottavasti miehesi löytää sieltä rannalta itselleen seuraa, saat sinä rauhassa pelata marttyyrikorttiasi yksin hotellihuoneessa. Mut hei hauskaa lomaa, mahoinesi kaikkinesi :)

olen kyllä kertonut lenkkeileväni 5-10km päivässä, tänään meni 15km, eli hip hei!

Vierailija
45/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi anteeksi että kysyin! En osaa edes ekaluokan laskuja auttaa lapsille, ni on hankalaa noistakaan laskea!

Käytä valmista laskuria. Kai sä numerot osaat, että voit lukea ne keittiövaa'an näytöltä?

Vierailija
46/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen loppuminen -5kg/3vkoa.

Vierailija
47/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi?! Nyt en ymmärtänyt! Olen ollut ylipainoinen jo 8 v, eikä ole avioliitto loppunut! Nyt vaan ahdistaa suunnattomasti, jos pitää rannalle lähteä, en taida pystyä!

Vierailija
48/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi anteeksi että kysyin! En osaa edes ekaluokan laskuja auttaa lapsille, ni on hankalaa noistakaan laskea!

Käytä valmista laskuria. Kai sä numerot osaat, että voit lukea ne keittiövaa'an näytöltä?

kiitos neuvosta! En ole edes tajunnut että ruoka pitää punnita :O

Vierailija
49/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi?! Nyt en ymmärtänyt! Olen ollut ylipainoinen jo 8 v, eikä ole avioliitto loppunut! Nyt vaan ahdistaa suunnattomasti, jos pitää rannalle lähteä, en taida pystyä!

Onks tämä ap vitsi, 12-vuotias, vai ihan aito blondi...?

Lisävinkki kalorinlaskuongelmiin; laskin. Puhelimessasi on sellainen. Ja tietokoneellasi. Myös kaupasta löytyy taskulaskimia.

Vierailija
50/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.....

Vierailija
51/52 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tämä ap vitsi, 12-vuotias, vai ihan aito blondi...?

Lisävinkki kalorinlaskuongelmiin; laskin. Puhelimessasi on sellainen. Ja tietokoneellasi. Myös kaupasta löytyy taskulaskimia.

Anteeksi että olen tyhmä....

Vierailija
52/52 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pallomahan poistaa niiden keskivartalon lihaksien treenaus. Ei se mikään sukuvika ole.

mitä muita liikkeitä on kun vatsalihasliikkeet?! Mulla sen verran kipeä selkä että en voi vatsalihaksia tehdä :(

Ks. Selkäliitto

Myös venyttely auttaa aineenvaihdunnan.

Jos kävelet paljon, niin sun pitää venytellä pakarat, reidet, pohkeet. Ehkä kipeytyy myös lihasten epätasapainosta. Millainen kävelytekniikka? Onko lantio alla (olisi hyvä niin) vai pylly pitkällä "pyrstönä"?...sitä selkäkipua mietin.

Vaihda erilaisiin treeneihin välillä...kroppa turtuu samaan. Tehoja j tempoa lisää. Ja välillä esim. Jooga/ pilates tm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme