Miten saada 5kg kk pois?!
En ehdi salille :( Kävelen n 5-10 km päivässä ja syön kasvispitoista ruokaa, silti paino ei putoa!!!! Painan nyt 61kg.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kokeilet lihastreeniä ja proteiinia enemmän? Usein nopeuttaa aineenvaihduntaa.
Sitten toinen että olet luultavasti oikeassa painossa.Niin voi olla! Olen nyt koettanut 6kk jo pudottaa! Sain pudotettua 65kg helpommin pois tuohon painoon, nyt jungaa paikoillaan! Ja ei se paino vissiin tota mun pallo mahaa poista, vaikka painaisin 50kg :( sukuvika...
Ei ole sukuvika, vaan väärä ravinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommosen ei paljoa liikkuvan 60kg keijukaisen pitää syödä ihan törkeän vähän, että laihtuu. Joku 1200kcal ei ole juuri mitään. Pikkusen vaaleaa leipää, töissä ehkä leivonnainen, kotona taas jotain vehnäistä nii se oli siinä ja tuntuu "ettei ole syönyt juuri mitään". Tuo kävely on iha hyvä, mutta ei se montaa sataa kaloria päivässä kuluta.
Tossa se vika just piilee: vehnää ja vehnää, ei juuri mitään ravinteita...
Ap: jätä nyt kuukaudeksi pois kaikki viljat (siis myös riisit, maissit jne.) Peruna ja bataatti myös pois, samoin kaikki sokerit (myös hedelmät). Punainen liha pois. Syö siis paaaljon kasviksia ja marjoja, hyviä rasvoja (esim. oliiviöljy), kanaa lihaa. Juo vettä tai yrttiteetä.
Tuolla tavoin sulla ei oo nälkä, mutta paino putoaa taatusti, kun jää viljojen ja sokereiden aiheuttamat pöhöt pois. Saat myös kaikki tarvittavat ravinteet.
En edes syö lihaa! Olen kasvisruualla :)
Paasto on ainoa keino saada noin nopeasti painoa pois. Sorry nyt vaan!
Vierailija kirjoitti:
Paasto on ainoa keino saada noin nopeasti painoa pois. Sorry nyt vaan!
Eli en syö mitään? Juon vain kk vettä?
"Nopein tapa pudottaa painoa on leikata jalka irti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattais tuosta saada pari kiloa jo pois pelkästää kuivattamalla itsensä. Jos siis ainoa tavoite on, että vaaka näyttää 5 kg vähemmän kuukauden päästä. En tosin tajua, mikä motiivi ap:llä moiseen on, jos ei harrasta painoluokkaurheilua.
Olemme lähdössä etelään ja olisi mukava käydä rannalla, tän näköisenä en kehtaa mennä :(
60-kiloisena ei kehtaa mennä uimarannalle? Kuule sulla on ongelma jossain ihan muualla kuin vatsassa.
Vierailija kirjoitti:
No olipa huono heitto! Luulen et isäpuoleni olis hieman toista mieltä! Haluaisi varmasti pitää jalkansa, mutta on sen menettänyt.
Moi.
Olen suunnilleen samanpituinen kuin kysyjä. Sain itse tiputettua 6 kg kuuden viikon aikana. Fittfarm dietti, netissä ostettuna. Suosittelen: siinä saat ruokavalion(aika tiukka alussa, mutta ruokaa siinä on, nälässä ei todella tartte olla) . Lisäksi saat treeniohjeet joit voi tehdä vaikk vain kotona. Itse innistuin tuolla, vaikka minulla on pieni vauva ja aikaa ei siksi jäänyt paljoa treenille. Kaiken treenin tein kotona,lisäpainona vain käsipainot.
Painon kanssa pääsin tulokseen johon olen tyytyväinen. Tuolla diettiajalla koin olevani hyvin virkeä, terve ja voimallinen. Jatkan samalla linjalla kuin opin mitä ravintoaineita oikeasti tarvitsemme. Onnea ja tsemppiä sinulle, valitset sitten minkä tahansa tien pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipa huono heitto! Luulen et isäpuoleni olis hieman toista mieltä! Haluaisi varmasti pitää jalkansa, mutta on sen menettänyt.
Kyllä, samoin varmasti moni, joka on menettänyt jalkansa vaikka sodassa. Kyse ei ollut nyt siitä. Ap tulee tänne kyselemään neuvoja, mutta mikään ei kelpaa. Tuo "heitto" oli peräisin Fitfarmin valmentajalta ja niin kutsuttua sarkasmia.
Yks kilo on 7000 kcal eli jos sun tavote on tiputtaa 5kg kuukaudessa niin sun pitäisi joka viikko olla yli 7000 kaloria miinuksella. En usko, että tulee sun kokoisena pienikokosena ihmisenä onnistumaan. Mä bulkkasin koko syksyn ja joulukuussa alan kiristelemään tahdilla 2,5kg kuukaudessa. Joulukuun alussa paino tulee olemaan n. 62-63kg ja siitä lähden liikkeelle kevättä kohti. (Pituutta 164). Dietilläkin saan syödä usein ja suht paljon, mutta on vain kiinnitettävä huomiota siihen, mitä syö.
Lisäksi jos et edes laihdutusurakkasi aikana käy salilla tms, niin voin kertoa että lihasmassaa lähtee läskin mukana pois tollasella vauhdilla. Kuntosalitreenillä pystyisit pitämään suurimman osan nykyisestä lihasmassastasi niin, että rasva tirisee. Sinuna ottaisin tavoitteeksi vaikka 3kg kuussa, se olisi paljon realistisempi tavoite. Ekaksi lähtee nesteet (joka saa jo huomattavasti hoikemman olemuksen aikaan) ja sen jälkeen hitusen rasvaa (ja valitettavasti myös lihasmassaa).
Älytöntä muka aina laskeskella jotain hiivatin kaloreita, kun kellään naisella ei tunnetusti ole hitustakaan itsehillintää: Varsinkin seisovista pöydistä ahmitaan niin että napanöyhdät leijailee!
Ap on ihan normaalipainoinen, joten koko palsta on väärillä raiteilla. Jos meinaa nousta, niin valitset vaan vähäkalorisempia tuotteita kaupasta (siis ei eineksiä mutta esim hapankaalilla voit yrittää lihoa)..
600-800 kcal päivässä, niin saat tuon 5 kg pois kuukaudessa. Noin alhisella lähtöpainolla ei oikein muita vaihtoehtoja ole.
Vierailija kirjoitti:
600-800 kcal päivässä, niin saat tuon 5 kg pois kuukaudessa. Noin alhisella lähtöpainolla ei oikein muita vaihtoehtoja ole.
Mitä esim voin sitten päivän aikana syödä? Kahvia menee 4kuppia+ maito eli siitäkin tulee kaloreita :) laittakaa esimerkkejä! En osaa itse noita hitsin kaloreja laskea :/
Jos et osaa kaloreita laskea, niin vedät vain kuukauden nutrilett-kuurin.
Täytyy olla tosi huono itsetunto, jos et kehtaa biksuissa rannalle mennä. Meinaatko, että kaikki muut ihmiset rannalla lopettaa auringonoton ja uimisen jne ja alkaa vaan tuijottaa sinua? Huh! Kyllä olis monet rantareissut jääny tekemättä, jos olis miettiny tollasta asiaa. Vaikka en mikään sotanorsu olekaan, mutta painoa on, niin silti menen biksuissa rantsuun. Jos joku haluaa tuijottaa, niin so what. Kaikennäköistä ja -kokoista porukkaa löytyy rannalta. Nauti lomasta!
Olenko ainoa, jonka mielestä ap on vaan viitsimätön? Kun ei jaksa kaloreita laskea :( Eikä paastokaan huvita :( Eikä vatsalihaksiakaan voi tehdä :( Kun selkä on kipeä :( Ni mites sinne biitsille nyt sitten kehtaa mennä :( Kun kaikki kuitenkin siellä kyttää just ap:ta :( Voi kyynel :(
Pah. Anna olla kun ei neuvot kelpaa, osta kiristävä sukelluspuku, niin kehtaat näyttäytyä siellä rannalla. Tai uimaburkha.
Vierailija kirjoitti:
Mitä esim voin sitten päivän aikana syödä? Kahvia menee 4kuppia+ maito eli siitäkin tulee kaloreita :) laittakaa esimerkkejä! En osaa itse noita hitsin kaloreja laskea :/
Olisko mitään sellainen vaihtoehto, että OPETTELISIT laskemaan ne kalorit? Ei ole kovin korkeaa matematiikkaa. Tai käytät esim. tuota tai jotain vastaavaa:
Vanteen pyörittäminen on tosi tehokasta, jos et istumaannousuja ja vatsarutistuksia pysty tekemään. Rutistuksia pystyy kyllä tekemään seistenkin, ne treenaa juuri niitä syviä vatsalihaksia.