Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 5kg kk pois?!

Vierailija
13.11.2015 |

En ehdi salille :( Kävelen n 5-10 km päivässä ja syön kasvispitoista ruokaa, silti paino ei putoa!!!! Painan nyt 61kg.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasvaimuun, eikä tartte nälissään kärvistellä.

Vierailija
2/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 kcal vajetta per päivä kaloreihin ja paino tippuu puoli kiloa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se salilla putoa. Ala nestepaastolle niin putoaa.

Vierailija
4/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liikaa. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
5/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 kcal vajetta per päivä kaloreihin ja paino tippuu puoli kiloa viikossa.

Oho, en huomannut, että pitää kuukaudessa saada. No, 1000 kcal vajetta per viikko saattaa riittää. Alussa lähtee nestettä kuitenkin, joten saattaisi tuo vaakalukemissa olla jotain 5 kg.

Vierailija
6/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä olet? En keksi tuohon muuta kuin paaston tai ENE, mutta miten pysyvää se sitten on? Tsemppiä. Painoasioiden kanssa tappelu on ihan vihoviimeistä.

Vierailija
7/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm pitkä. Paasto ei kyllä houkuta :(

Vierailija
8/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kokeilet lihastreeniä ja proteiinia enemmän? Usein nopeuttaa aineenvaihduntaa.

Sitten toinen että olet luultavasti oikeassa painossa.

Vierailija
9/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan houkuta, mutta mieti mitä olet valmis tekemään tavoitteesi eteen. Turha valittaa painosta jos ei viitsi yrittää edes. Paasto on tehokas ja nopea tapa pudottaa painoa.

Vierailija
10/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais tuosta saada pari kiloa jo pois pelkästää kuivattamalla itsensä. Jos siis ainoa tavoite on, että vaaka näyttää 5 kg vähemmän kuukauden päästä. En tosin tajua, mikä motiivi ap:llä moiseen on, jos ei harrasta painoluokkaurheilua.

Vierailija
11/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kokeilet lihastreeniä ja proteiinia enemmän? Usein nopeuttaa aineenvaihduntaa.

Sitten toinen että olet luultavasti oikeassa painossa.

Niin voi olla! Olen nyt koettanut 6kk jo pudottaa! Sain pudotettua 65kg helpommin pois tuohon painoon, nyt jungaa paikoillaan! Ja ei se paino vissiin tota mun pallo mahaa poista, vaikka painaisin 50kg :( sukuvika...

Vierailija
12/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattais tuosta saada pari kiloa jo pois pelkästää kuivattamalla itsensä. Jos siis ainoa tavoite on, että vaaka näyttää 5 kg vähemmän kuukauden päästä. En tosin tajua, mikä motiivi ap:llä moiseen on, jos ei harrasta painoluokkaurheilua.

Olemme lähdössä etelään ja olisi mukava käydä rannalla, tän näköisenä en kehtaa mennä :(

Vierailija
13/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata syömälläkö se pitäisi lähteä? Niinpä tietysti. Läskit vaan valittaa, mutta tositilanteessa ei taas "houkuta" tehdä mitään.

Vierailija
14/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pallomahan poistaa niiden keskivartalon lihaksien treenaus. Ei se mikään sukuvika ole.

Vierailija
15/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaata syömälläkö se pitäisi lähteä? Niinpä tietysti. Läskit vaan valittaa, mutta tositilanteessa ei taas "houkuta" tehdä mitään.

Jaa, hienoa että tiedät mitä syön :D Onko sulla kristallipallo?!

Vierailija
16/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosen ei paljoa liikkuvan 60kg keijukaisen pitää syödä ihan törkeän vähän, että laihtuu. Joku 1200kcal ei ole juuri mitään. Pikkusen vaaleaa leipää, töissä ehkä leivonnainen, kotona taas jotain vehnäistä nii se oli siinä ja tuntuu "ettei ole syönyt juuri mitään". Tuo kävely on iha hyvä, mutta ei se montaa sataa kaloria päivässä kuluta.

Vierailija
17/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pallomahan poistaa niiden keskivartalon lihaksien treenaus. Ei se mikään sukuvika ole.

mitä muita liikkeitä on kun vatsalihasliikkeet?! Mulla sen verran kipeä selkä että en voi vatsalihaksia tehdä :(

Vierailija
18/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä muita liikkeitä on kun vatsalihasliikkeet?! Mulla sen verran kipeä selkä että en voi vatsalihaksia tehdä :(

Vatsalihasten harjoittelu voisi vaikuttaa siihen kipeään selkäänkin suotuisasti. Varsinkin syvien lihasten treenaus. Syvät lihakset litistävät vatsaakin.

Vierailija
19/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosen ei paljoa liikkuvan 60kg keijukaisen pitää syödä ihan törkeän vähän, että laihtuu. Joku 1200kcal ei ole juuri mitään. Pikkusen vaaleaa leipää, töissä ehkä leivonnainen, kotona taas jotain vehnäistä nii se oli siinä ja tuntuu "ettei ole syönyt juuri mitään". Tuo kävely on iha hyvä, mutta ei se montaa sataa kaloria päivässä kuluta.

Tossa se vika just piilee: vehnää ja vehnää, ei juuri mitään ravinteita...

Ap: jätä nyt kuukaudeksi pois kaikki viljat (siis myös riisit, maissit jne.) Peruna ja bataatti myös pois, samoin kaikki sokerit (myös hedelmät). Punainen liha pois. Syö siis paaaljon kasviksia ja marjoja, hyviä rasvoja (esim. oliiviöljy), kanaa lihaa. Juo vettä tai yrttiteetä.

Tuolla tavoin sulla ei oo nälkä, mutta paino putoaa taatusti, kun jää viljojen ja sokereiden aiheuttamat pöhöt pois. Saat myös kaikki tarvittavat ravinteet.

Vierailija
20/52 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi