Miten saada 5kg kk pois?!

Vierailija

En ehdi salille :( Kävelen n 5-10 km päivässä ja syön kasvispitoista ruokaa, silti paino ei putoa!!!! Painan nyt 61kg.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
500 kcal vajetta per päivä kaloreihin ja paino tippuu puoli kiloa viikossa.

Oho, en huomannut, että pitää kuukaudessa saada. No, 1000 kcal vajetta per viikko saattaa riittää. Alussa lähtee nestettä kuitenkin, joten saattaisi tuo vaakalukemissa olla jotain 5 kg.

Vierailija

Miten pitkä olet? En keksi tuohon muuta kuin paaston tai ENE, mutta miten pysyvää se sitten on? Tsemppiä. Painoasioiden kanssa tappelu on ihan vihoviimeistä.

Vierailija

Entä jos kokeilet lihastreeniä ja proteiinia enemmän? Usein nopeuttaa aineenvaihduntaa.
Sitten toinen että olet luultavasti oikeassa painossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 162cm pitkä. Paasto ei kyllä houkuta :(
Ei varmaan houkuta, mutta mieti mitä olet valmis tekemään tavoitteesi eteen. Turha valittaa painosta jos ei viitsi yrittää edes. Paasto on tehokas ja nopea tapa pudottaa painoa.

Vierailija

Saattais tuosta saada pari kiloa jo pois pelkästää kuivattamalla itsensä. Jos siis ainoa tavoite on, että vaaka näyttää 5 kg vähemmän kuukauden päästä. En tosin tajua, mikä motiivi ap:llä moiseen on, jos ei harrasta painoluokkaurheilua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos kokeilet lihastreeniä ja proteiinia enemmän? Usein nopeuttaa aineenvaihduntaa.
Sitten toinen että olet luultavasti oikeassa painossa.

Niin voi olla! Olen nyt koettanut 6kk jo pudottaa! Sain pudotettua 65kg helpommin pois tuohon painoon, nyt jungaa paikoillaan! Ja ei se paino vissiin tota mun pallo mahaa poista, vaikka painaisin 50kg :( sukuvika...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saattais tuosta saada pari kiloa jo pois pelkästää kuivattamalla itsensä. Jos siis ainoa tavoite on, että vaaka näyttää 5 kg vähemmän kuukauden päästä. En tosin tajua, mikä motiivi ap:llä moiseen on, jos ei harrasta painoluokkaurheilua.

Olemme lähdössä etelään ja olisi mukava käydä rannalla, tän näköisenä en kehtaa mennä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suklaata syömälläkö se pitäisi lähteä? Niinpä tietysti. Läskit vaan valittaa, mutta tositilanteessa ei taas "houkuta" tehdä mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Suklaata syömälläkö se pitäisi lähteä? Niinpä tietysti. Läskit vaan valittaa, mutta tositilanteessa ei taas "houkuta" tehdä mitään.

Jaa, hienoa että tiedät mitä syön :D Onko sulla kristallipallo?!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat