Yksityisen lääkärikäynnin hinnat?

Vierailija

Kenelläkään kokemuksia, jos masennuksen takia käynyt ja lääkäri kirjoittanut reseptin? Julkiselle ei ole aikaa herunut..

Kommentit (11)

Vierailija

Käytän yksityistä kun julkiset on niin ällöjä jo rakennuksina ja tiloina.
Psykiatri 30min vapaavalintaisella reseptillä oli 100e plus kassatätimaksu n. 20e.
Gyne 30min maksoi 80e/käynti ja yleislääkäri 20min 70e. Muuhun en olekkaan tarvinnut yksityistä. Asun Espoossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensä hinnat löytyy yksityisen nettisivuilta. 

Jaa, mä kun oon etsinyt joskus hintoja, ei ole löytynyt, eikä ajanvaraaja välttämättä puhelimessakaan osaa ilmoittaa, koska vaihtelee lääkärittäin.

Vierailija

Yleislääkäri noin 60 € mutta joudut varaamaan vähintäänkin tupla-ajan ja kaikilla lääkäriasemilla yleislääkärit eivät edes kirjoita reseptiä mielialalääkkeisiin vaan aika pitää varata psykiatrille, jonka taksat sitten ovatkin reilusti yli 100 €.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleislääkäri noin 60 € mutta joudut varaamaan vähintäänkin tupla-ajan ja kaikilla lääkäriasemilla yleislääkärit eivät edes kirjoita reseptiä mielialalääkkeisiin vaan aika pitää varata psykiatrille, jonka taksat sitten ovatkin reilusti yli 100 €.

Onko oikeasti näin? Vaikka olisin aikaisemmin syönyt masennuslääkkeitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Mutta jos olet aiemmin syönyt masennuslääkkeitä, miksi seuranta ei toteudu siellä mistä olet lääkkeet ja hoidon saanut. Ja pelkät lääkkeethän eivät edes ole riittävä hoito masennukselle..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Mutta jos olet aiemmin syönyt masennuslääkkeitä, miksi seuranta ei toteudu siellä mistä olet lääkkeet ja hoidon saanut. Ja pelkät lääkkeethän eivät edes ole riittävä hoito masennukselle..

Lääkkeiden lopettamisesta on kolmisen vuotta, samalla jäi terapia, mutta uusien elämäntapahtumien myötä olen harkinnut tarvitsevani uudestaan apua.

Vierailija

Itse kävin terveystalossa 45 min psykiatri+toimistomaksu ja kelan jälkeen jäi maksettavaa noin 120 e. Kallista on, mutta itse en kyllä terveydelle ja jaksamiselle laita hintaa.

Vierailija

Ei ole kallista erikoislääkärin vastaanotto 45 min. ajalla. Maksan puolesta tunnista vähän vähemmän sisätautilääkärille, mutta asiat sujuvat, ja tarvittava hoito järjestyy. Tk:ssä olen käynyt muistaakseni 80-luvulla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat