Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laivan saapumisaika satamaan 19.50,ehditäänkö 20.15 bussiin?

Vierailija
13.11.2015 |

Myöhästeleekö laivat? Jos mennään oville odottamaan niin ehditäänköhän..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai satamasta, bussista jne. Itse aion ehtiä 14:55 lähtevään Expressbussiin kohti pohjoista kun laiva saapuu Länsisatamaan 14:30. Sinne ei tule samaan aikaan muita laivoja joten oletan että ko. bussiyhteys on tarkoitettu laivasta tulijoille. Eikä se oikein voi satamassa täyttyäkään kun ajaa sen jälkeen Kamppiin ja sitten kohti Tamperetta.

Vierailija
22/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai satamasta, bussista jne. Itse aion ehtiä 14:55 lähtevään Expressbussiin kohti pohjoista kun laiva saapuu Länsisatamaan 14:30. Sinne ei tule samaan aikaan muita laivoja joten oletan että ko. bussiyhteys on tarkoitettu laivasta tulijoille. Eikä se oikein voi satamassa täyttyäkään kun ajaa sen jälkeen Kamppiin ja sitten kohti Tamperetta.

Nyt toi sun viimonen lause ei oikein avaudu mulle... Siis miksei muka voi täyttyä? Sillähän voi matkustaa ties kuinka moni nimenomaan sinne Kamppiin ja jatkaa sieltä sitten muilla jatkoyhteyksillä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt toi sun viimonen lause ei oikein avaudu mulle... Siis miksei muka voi täyttyä? Sillähän voi matkustaa ties kuinka moni nimenomaan sinne Kamppiin ja jatkaa sieltä sitten muilla jatkoyhteyksillä eteenpäin.

No enpä ole ajatellut että Helsingin sisällä joku matkustaisi pitkän matkan bussilla kun paikallisbussitkin/raitiovaunut kulkee mutta mä olenkin maalta.

Vierailija
24/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole ajatellut että Helsingin sisällä joku matkustaisi pitkän matkan bussilla kun paikallisbussitkin/raitiovaunut kulkee mutta mä olenkin maalta.

Jos on ostanut jatkoyhteyden niin turha silloin on jollain sisäisillä busseilla tai ratikoilla mennä.

Vierailija
25/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiva voi olla ajoissa, mutta muut matkustajat ovat hitaita ja sun tiellä. Menkää laivan ulko-oven eteen ennen mummoja ja juoskaa ulos.

Eipä tuokaan auta, jos käy kuten minulle kävi kerran. Mies oli Länsisatamassa vastassa. Jottei hän olisi joutunut odottamaan tolkuttoman pitkään menin jo valmiiksi aulaan poistumisovien lähelle. No, pian kuulutettiinkin, että laiva saapuu satamaan puoli tuntia myöhässä. Mies ei uskaltanut lähteä laittamaan lisää rahaa parkkimittariin, hän ajatteli, etten osaisi lähteä etsimään häntä, koska parkkijärjestelmät oli silloin juuri laitettu uusiksi.

Haluan tällä vain sanoa sen, ettei kannata luottaa siihen, että laiva olisi aikataulussaan.

Vierailija
26/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ParkkiPirkot kiertelivät parkkipaikoilla, mutta onneksi olivat niin armollisia, etteivät sakottaneet lyhytaikaisilla paikoilla olleita autoja. Ilmeisesti heilläkin oli tieto laivan myöhästymisestä. Kyseessä oli muuten viimeinen matkani Silja Europalla.

Olen 25.

Vierailija
27/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehdi mitenkään missään satamassa mihinkään bussiin, ota taksi.

Vierailija
28/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun satama, express bussi Tampereelle. Matkahuollon mukaan lähtee Turun satamasta. Ap