Maailman parasta seksiä

lady in red

Pakko kyllä sanoa, että sain tänään avomieheltäni parasta seksiä, mitä olen koskaan saanut, ja vieläpä kahdesti! :) Kyllä kannatti ostaa uusia seksihepeneitä!

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, että sain tänään avomieheltäni parasta seksiä, mitä olen koskaan saanut, ja vieläpä kahdesti! :) Kyllä kannatti ostaa uusia seksihepeneitä!
ai kuulosti hyvältä.onsku sun puolesta.mitäs seksihepeneitä olit ostannu?

Vierailija

Onnittelen. Minäkin sain maailman parasta seksiä kahdesti naisystävältäni tänään aamupäivällä. Hänellä oli yllään punaiset pitsureunuksiset sukat, pitsinen sukkanauhaliivi, stringit ja erittäin antavat rintaliivit. Juuri ja juuri nännit jäivät piiloon, mutta putkahtivat kyllä esiin tarvittaessa. Toki kun menin kylään, hänellä oli kaiken edellisen yllä musta minimekko ja kahdentoista sentin korkkarit, onhan nyt pikkujouluaika.

Kolme ihaninta tuntia tällä viikolla, mutta sitten oli mentävä töhin iltavuoroon. Hymy ei ole vieläkään hyytynyt huuliltani, vaikka iltavuoro on nyt ohitse.

Vierailija

Olin ostanut uuden sukkanauhaliivin ja pitsireunaiset sukat, ja avomalliset pikkarit, joissa on vaon kohdalla helmiä, niillä olikin näköjään hauskaa leikkiä, ei siis mennyt hukkaan ;) Minäkin olen vieläkin iloinen ja raukean tyydytetty!
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat