Koko päivän syömiset 1500kcal. Vinkkejä?

Vierailija

Keväällä onnistuin laihduttamaan -14kg liikunnalla ja kaloreita laskemalla. Nyt pitäisi saada vielä tsempattua viimeiset -5kg. Liikuntaa 4krt/vk. Tavoitteena saada pudotettua painoa mutta myös kasvatettua lihaksia. Mutta motivaatio ruokailun suhteen hukassa ja paino ei putoa. Kaipaisin vinkkejä ruokailuun. Ja muutkin ideat on tervetulleita :)

Kommentit (5)

Vierailija

Jutan gofatgo-dieetin mukaan syömällä. Kaurapuuro, raejuustoa, kasviksia (200 g, 100 g kanaa, kalaa, vähän öljyä salaattiin, rahkaa ja marjoja/ mehukeittoa ( sokeroimaton), 40 g pastaa, 200 g vihanneksia, real leipää, 100 g kanaa, kalaa, ja iltapalaksi taas rahkaa/kananmunaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena saada pudotettua painoa mutta myös kasvatettua lihaksia.

Ei onnistu samanaikaisesti koska lihakset ei kasva miinuskaloreilla. 

Ja noin yleensäkin, tuo 1500 kcal laihduttaessa on aivan liian vähän etenkin jos kerta liikutkin.

Vierailija

Mä syön normaalisti max 1500 kalorin edestä päivässä. Siihen saa syödä vaikka mitä! Mun esimerkkipäivä:

- rasvaton  marjasmoothie (1dl rasvaton gefiluspiimä tai rahka, 1/2 dl sokeriton marjakeitto, 1,5dl marjoja)  67 kaloria. Maitokahvi 9kcal. Viikonloppuna 1,5 munan munakas juustolla ja kinkulla , lasi tuoremehua 350 kcal

- lounas: keitto 3dl (ei poro-juusto) n 300 kaloria, reissumies/näkkäri 2 siivua, sipaisu 67kcal. Viikonloppuna 1 lidlin maalaiscroissantti ja hilloa, maitokahvi  690kcal

- välipala: maitokahvi 9kcal

- päivällinen kotiruokaa esim 300g makaronilaatikkoa tai 2 pientä perunaa ja stroganoffia (ilman smetanaa) 350 kcal, salaattia lautanen täyteen ja rkl oliiviöljyä 88kcal. Viikonloppuna samoin, lisäksi lasi viiniä satunnaisesti ruuan kanssa 100kcal.

- iltapala: maitokahvi 9kcal ja ingman toffeetuutti 350kcal tai 1/2 banaani, 1/2 rahka ja tilkka marjakeittoa 135kcal. Viikonloppuna samoin

Itseasiassa noista tuli vasta 1000-1200 kaloria (viikonloppuna n 1800) joten saa syödä vielä vaikka mitä!! Mun on vaikea saada 1500 täyteen! Joskus napostelen muutaman parapähkinän välipalaksi. Ja treenaan ihan normaalisti - 60 min faskiatreeniä/vko ja 90 min pilatesta/vko. Plus hyötyliikunta.

Vierailija

Kiitos gofatgo vinkistä. Ehkä juurikin tuollainen voisi toimia kuuri luonteisesti loppurutistukseen mutta samalla loppuelämän muutokseen.

Keväällä onnistuin laihduttamaan juurikin 1500kcal/pv. Nyt kun en enää ole niin tarkkaillut ja laskenut syömisiä niin paino ei putoa vaan pysynyt samassa nyt normaalin ylärajalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat