Voi helvetti tämän palstan läskisensuuria!!!

Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

Where are you on the global fat scale -keskustelu poistettiin, koska?!?!??!!

30 = XS
32 = S
34 = M
36 = L
38 = XL

Kommentit (12)

Vierailija

Koska ylipainoiset ihmiset saivat tietää kuinka etuoikeutettuja oikeasti olevat, että voivat puputtaa sitä einestä niin paljon, että paisuvat kuin pullataikina. Sitä on niin vaikea myöntää itselleen, parempi työntää pää puskaan piiloon.

Vierailija

Teettekö tupakoitsijoista samanlaisen ketjun? Aktiivinen ja passiivinen tupakointi on sentään tappanut tässä maassa lukemattomia ihmisiä, puhumattakaan sanomattomasta kärsimyksestä ennen kuolemaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska ylipainoiset ihmiset saivat tietää kuinka etuoikeutettuja oikeasti olevat, että voivat puputtaa sitä einestä niin paljon, että paisuvat kuin pullataikina. Sitä on niin vaikea myöntää itselleen, parempi työntää pää puskaan piiloon.

En lukenut ketjua, mutta kiitos, kun kerroit, että olen etuoikeutettu! Nyt minulla on todella hyvä olo. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teettekö tupakoitsijoista samanlaisen ketjun? Aktiivinen ja passiivinen tupakointi on sentään tappanut tässä maassa lukemattomia ihmisiä, puhumattakaan sanomattomasta kärsimyksestä ennen kuolemaa.
Tupakasta on kyllä tehty sellaisia ketjuja lukematon määrä, kuten alkoholistakin. Samaan vitsausten sarjaan kuuluva ylipaino tosin on ainoa, josta kertovat ketjut poistetaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua, mutta kiitos, kun kerroit, että olen etuoikeutettu! Nyt minulla on todella hyvä olo. :)

Vain valkoiselle länsimaalaiselle naiselle voi tulla uutisena, että on etuoikeutettu.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae ap apua. Ja hanki muuta elämää kuin av ja syömishäiriö.

Elämääni mahtuu paljon muuta av:n lisäksi. Apua en tarvitse. Pysy aiheessa, ole hyvä.

Tarvitsetpa, ja paljon. Maailman kaikki mahdollinen apu kyllä tuskin sinua raukkaa enää pelastaa. Sääliksi käy. Hei, mä tiedän! Laihduta itsesi kuoliaaksi, niin ei tarvitse meidän muiden asioista enää välittää. :) :)

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae ap apua. Ja hanki muuta elämää kuin av ja syömishäiriö.

Elämääni mahtuu paljon muuta av:n lisäksi. Apua en tarvitse. Pysy aiheessa, ole hyvä.

Tarvitsetpa, ja paljon. Maailman kaikki mahdollinen apu kyllä tuskin sinua raukkaa enää pelastaa. Sääliksi käy. Hei, mä tiedän! Laihduta itsesi kuoliaaksi, niin ei tarvitse meidän muiden asioista enää välittää. :) :)

Kiitti vinkistä! ::)

Olepa hyvä! Minusta tuntuu aina hyvältä, kun voin auttaa eksyneitä näkemään todellisen valon. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että täällä riekkuvat pätemässä ne, joilla ei ole mitään oikeaa tietoa asioista. Uusin tutkimus on valottanut lihavuuden syitä viime aikoina paljonkin, ja runsaasti on löytynyt kaikenlaista uutta tietoa, joiden pohjalta voisi tehdä päätelmiä tästäkin ongelmasta. JOS siis olisi taitoa ja kiinnostusta seurata aikaansa. Mutta ei, pitää vaan huudella mutu-pohjalta.

Vinkki: tutkipa mitä on saatu selville esim. suolistobakteerikannan vaikutuksesta lihavuuteen. Samoin eri ruoka-aineiden vaikutusta on tutkittu paljon, mm. rasvan ja sokerin sekä valkoisen vehnän yhteisvaikutukset, glugoosi-fruktoosisiirapin käyttö elintarviketeollisuudessa jne. Myös muovien ja muiden hormonihäiritsijöiden tiedetään vaikuttavan...

Etuoikeutettuja ovat ne, joilla on varaa ja tietoa syödä terveellisesti. Einekset ovat epäterveellisiä, siksi niitä syömällä lihoo. Ne ovat myös halpoja, siksi köyhät niitä syövät. Etuoikeutettuako?

(Ja koska kohta joku tulee huutamaan että mee sotanorsu syömään sitä suklaatas ja tukehdu siihen, niin kerron nyt vielä, että mun bmi on noin 20. Pystyn silti ymmärtämään, että kaikki ei aina ole pelkästään omasta tahdonvoimasta kiinni.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat