mitä mieltä? (fb kirppis asiaa)

Vierailija

Ostin takin tiistaina fb kirppikseltä ja maksoin samana päivänä. Myyjällä eri pankki kuin mulla ja väittää että vasta tänään näkyi maksu ja veisi huomenna postiin vaikka painotin ostaessani että tarvitsen takin viikonlopuksi.
Voinko pyytää kaupan purkua kun myyjä selvästi valehteli että postittaa nopeasti? Vaikka tuskin saan rahojakaan takaisin kun ei osaa postittaa sovitusti..

Kommentit (11)

Vierailija

No ihan on mahdollista että kestää 2 pv näkyä rahat tilillä eri pankista maksaessa. En itsekään postittaisi vaikka kuinka anottaisiin ennenkuin rahat ovat tilillä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ihan on mahdollista että kestää 2 pv näkyä rahat tilillä eri pankista maksaessa. En itsekään postittaisi vaikka kuinka anottaisiin ennenkuin rahat ovat tilillä...

Mulla on aina seuraavana päivänä näkynyt tililläni eri pankista tulleet siirrot joten miten tällä voisi kestää nyt näin? ? Olen varma että myyjä on huijari!
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina seuraavana päivänä näkynyt tililläni eri pankista tulleet siirrot joten miten tällä voisi kestää nyt näin? ? Olen varma että myyjä on huijari!
Ap

No höpöhöpö. Nopea postitushan se on jos huomen aamuna postittaa kun tänään on näkynyt tilillä. 

Töissä näen paljon tilisiirtoja ja tiedän aivan hyvin että pankkien välillä voi mennä jopa 3 päivää.

Maksoitko muuten päivällä vai illalla? Jos illalla, pankki on rekisteröinyt maksun vasta eilen, joten ei ihme että näkyy vasta tänään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

No höpöhöpö. Nopea postitushan se on jos huomen aamuna postittaa kun tänään on näkynyt tilillä. 

Töissä näen paljon tilisiirtoja ja tiedän aivan hyvin että pankkien välillä voi mennä jopa 3 päivää.

Maksoitko muuten päivällä vai illalla? Jos illalla, pankki on rekisteröinyt maksun vasta eilen, joten ei ihme että näkyy vasta tänään...

Illalla maksoin! Mutta mä tarvitsen sen viikonlopuksi!! Eikä kestä noin pitkään siirrot! Teen rikosilmoituksen jos ei ole huomenna tullut!

Vierailija

Jos tarviit jonkun vaatteen noin nopeasti, niin mene kaupasta/kirpparilta ostamaan. Nopea postitus on juuri tuota, että viedään postiin seuraavana päivänä rahojen tulosta. Itse tsekkaan pankin kotiin tultuani, enkä illalla enää lähde mihinkään postiin varta vasten, vaan pakkaan illan aikana tuotteen ja vien seuraavana päivänä duunimatkalla postiin.

Ja otahan huomioon, että paketti ei kulje päivässä-kahdessa, ja normaali postikin kulkee nyt tosi hitaasti lakkojen vuoksi. Jutussa mikään ei viittaa huijarimyyjään. Ymmärtämättömään ostajaan kylläkin.

Vierailija

Ja ap, älä pliis jatkossa tee ostoksia fb kirppareiden kautta jos sul on noi isot vainoharhat myyjistä :D Ihan normaalia et postittaa seuraavana päivänä.. Oisit hakenu tuotteen ite ni ei tarvis kitistä turhasta xP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on AINA mennyt 3 vrk jos eri pankista maksu.

Ja mulla aina vain 1vrk. Outoa. Ainoastaan jos myöhään illalla laittaa, sit ottaa sen 2vrk.

Vierailija

Seuraan työssäni tulevia maksuja ja vaikka suurin osa kirjautuu päivässä, on joukossa niitäkin, jotka näkyvät kahden päivän päästä. Se ei ole edes mitenkään harvinaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Illalla maksoin! Mutta mä tarvitsen sen viikonlopuksi!! Eikä kestä noin pitkään siirrot! Teen rikosilmoituksen jos ei ole huomenna tullut!

jaa mistähän rikoksesta?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat