Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksikäyttö vai myös oma syy?

Vierailija
12.11.2015 |

Ajauduin pari viikkoa sitten juhlissa hommiin erään miehen kanssa. Minä olin tuhannen päissäni, minkä hän hän tiesi. Hän oli itse minua selvempi. Asiat johtivat toiseen nopeasti, ja yhtäkkiä olinkin jo riisuttuna. Pyysin että hän olisi varovainen, mutta päinvastoin hän ei todellakaan ollut varovainen. Sanoin monta kertaa kuinka paljon minua sattuu, mutta mies ei ollut moksiskaan vaan jatkoi lykkimistä.

Minulle jäi tästä ahdistunut olo, minua sattui fyysisesti vielä muutaman päivän tapahtuneen jälkeen joten kohtelu todellakin oli rajua, ja vaikka tästä on jo lähes pari viikkoa niin asia vaivaa minua edelleen, jopa niin että jätin eilen töihinkin menemättä. En tiedä mitä minun pitäisi ajatella tästä, olenko tullut hyväksikäytetyksi vai saanko syyttää itseäni. Koen että olin tilanteessa jollain tapaa alistettu, minua ei kuunneltu ja tuntuu että humalaani on käytetty hyväksi, koska en itse tajunnut kunnolla mitä tapahtuu. Toisaalta taas ehkä minun olisi pitänyt sanoa selkeästi "lopeta" sen sijaan että olisin hokenut kuinka minua sattuu. Ja vaikka seksiä edeltävät tapahtumat ovatkin sumussa humalan takia, niin muistan että tiedostin jo silloin että tästä seuraa seksiä. Se ei kuitenkaan ollut minun tahtoni tai minun aloitteestani, vaan mies vei kaiken eteenpäin. Olisi vaan ehkä pitänyt silloin jo osata vastustella.

Sekava teksti, mutta halusin jonnekkin puhua, koska kenellekkään en voi tästä sanoa. Halusin myös samalla kysyä että miltä tilanne teistä kuulostaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä naisia olemassa, jotka yhdistää kivun jotenkin siihen seksistä tykkäämiseen; näidenkin palstojen kautta olen monasti kuullut kuinka yleistä tuommoinen on. Jos kyseisellä miehellä aiemmin naisia joiden suusta sanaa "sattuu" tarkoittaa samaa kuin "ihanaa, jatka", niin kai se mies jorma pystyssä sitten antaa mennä vaan... Itsehän en noita hauskuuksia laisinkaan ymmärrä, koska itselleni kipu on epämiellyttävä tunne (paitsi kun liittyy urheiluun), mutta koska siskokultia on moneen junaan niin voihan sitä poikalapsikin ymmärtää kupletin juonen aivan viistoon...

Aloittaja pyysi jo ennen aloittamista olemaan varovainen. Väitätkö että mies ei ymmärrä että tämä tarkoittaa että mitään sadomasosessioita ei ole tällä kertaa luvassa?

Mies ja aloittaja olivat molemmat humalassa, joten kyse voi olla vain tulkintaerostakin. Mies on omasta mielestään pannut varovaisemmin ap:n mainittua asiasta, ja ap:n mielestä ilmeisesti ei. Siinä missä ap maalailee itsestään uhria humalatilaansa vedoten, hän tekee itsestään myös vähemmän luotettavan kertojan juopumuksensa takia. Känni-illan muistelut eivät välttämättä ole kovin paikkansapitäviä.

No itse kyllä olettaisin että humalatilasta huolimatta tajuaisi ettei kaikki oo ihan ok jos toinen sanoo ehkä useaankin kertaan että sattuu.

Siksi mies onkin pannut siitä eteenpäin varovaisemmin, mutta kun meillä ei ole kuin ap:n kertomus asiasta, ja tiedossamme on, että hän on ollut niin juopuneessa tilassa, ettei ole edes itseään pystynyt puolustamaan tai tahtoaan ilmaisemaan, niin lähinnä mielikuvien perusteellahan tässä mies nyt tuomitaan. Mieshän on aina hyväksikäyttäjä ja nainen viaton uhri, vaikka muuta ei olisi tiedossa kuin päissään paneskelleen "uhrin" puolueellinen tarina.

Vierailija
42/45 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän vastaava tilanne, todella ahdistava ja päällekäyvä mies. Tällä miehellä on ollut yli 100 seksikumppania joten aina kun luen tälläisiä niin tulee hän heti mieleen :D Itsepähän pyysin hänet luokseni (kännissä myöskin ja tapasin ekaa kertaa, vaikutti baarissa vielä ihan mukavalta), ja en suostunut seksiin, siitä huolimatta tää mies veti käteen ja samalla sormetti mua siis vastoin mun omaa tahtoa, sanoin kyllä pariin otteeseen lopeta mutta piti mut sen verta vahvassa otteessa etten päässyt siitä mihinkään ja aattelin että ihan se ja sama kunhan loppuisi jo ja ei enää ikinä. Sanoin tälle lähtiessä että joo ei kyllä enää todellakaan tavata, ei näköjään mennyt jakeluun kun yritti soittaa noin miljoona kertaa perään ja uudestaan ja uudestaan facebookissa pyys kaveriksi jolloin blokkasin sen täysin sekä facesta että puhelimesta. Hiton ärsyttävä ja ahdistava tyyppi, toivottavasti ei tuu enää ikinä vastaan. 

Ei mulla tosta mitään sen kummempia traumoja kuitenkaan jäänyt, opin sen että ihan ketä tahansa ei sieltä baarista kotiin tuoda. Yleensähän suomalaiset miehet on aika kilttejä ja ymmärtää kyllä sanan "ei".

Hyi miten inhottavalta kuulostaa tämäkin.. Sä sentään kuitenkin pyysit lopettamaan, toisin kuin minä tässä omassa tilanteessani, törkeä jätkä! Hyvä kuulla jos ei jäänyt sen kummempia traumoja kuitenkaan. Tää munkin tapauksen mies on kunnon naistenmies ja harrastanut myös seksiä hyvin monen kanssa. Ehkä tämmösillä tyypeillä noussut sitten kusi hattuun ja olettavat että saavat tehdä mitä vaan naiselle?

Joopa joo. Ryyppää ensi kerralla vähän vähemmän, niin osaat edes sanoa haluatko sitä kullia vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän vastaava tilanne, todella ahdistava ja päällekäyvä mies. Tällä miehellä on ollut yli 100 seksikumppania joten aina kun luen tälläisiä niin tulee hän heti mieleen :D Itsepähän pyysin hänet luokseni (kännissä myöskin ja tapasin ekaa kertaa, vaikutti baarissa vielä ihan mukavalta), ja en suostunut seksiin, siitä huolimatta tää mies veti käteen ja samalla sormetti mua siis vastoin mun omaa tahtoa, sanoin kyllä pariin otteeseen lopeta mutta piti mut sen verta vahvassa otteessa etten päässyt siitä mihinkään ja aattelin että ihan se ja sama kunhan loppuisi jo ja ei enää ikinä. Sanoin tälle lähtiessä että joo ei kyllä enää todellakaan tavata, ei näköjään mennyt jakeluun kun yritti soittaa noin miljoona kertaa perään ja uudestaan ja uudestaan facebookissa pyys kaveriksi jolloin blokkasin sen täysin sekä facesta että puhelimesta. Hiton ärsyttävä ja ahdistava tyyppi, toivottavasti ei tuu enää ikinä vastaan. 

Ei mulla tosta mitään sen kummempia traumoja kuitenkaan jäänyt, opin sen että ihan ketä tahansa ei sieltä baarista kotiin tuoda. Yleensähän suomalaiset miehet on aika kilttejä ja ymmärtää kyllä sanan "ei".

Hyi miten inhottavalta kuulostaa tämäkin.. Sä sentään kuitenkin pyysit lopettamaan, toisin kuin minä tässä omassa tilanteessani, törkeä jätkä! Hyvä kuulla jos ei jäänyt sen kummempia traumoja kuitenkaan. Tää munkin tapauksen mies on kunnon naistenmies ja harrastanut myös seksiä hyvin monen kanssa. Ehkä tämmösillä tyypeillä noussut sitten kusi hattuun ja olettavat että saavat tehdä mitä vaan naiselle?

Joopa joo. Ryyppää ensi kerralla vähän vähemmän, niin osaat edes sanoa haluatko sitä kullia vai et.

Jep, sen tästä ehkä opinkin...

Vierailija
44/45 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps, toivottavasti säkin pääset pian yli tosta sulle tapahtuneesta. Älä ainakaan oo missään tekemisissä enää sen miehen kanssa, tai jos oot niin sanot sille suoraan että sua häiritsee miten se sua kohteli. Mutta ainakin näiden jälkeen osaa arvostaa taas entistä enemmän kilttejä miehiä.

Vierailija
45/45 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi, olenko käynyt lääkärissä tai säästänyt vaatteita, niin vastaus kumpaankin on ei. Tunnen miehen entuudestaan, joten miestä en edes haluaisi tilille tästä, koska tiedän itsekin että mikään raiskaus tämä sentään ei todellakaan ole ollut. Meillä on myös paljon yhteisiä ystäviä ja tuttavia, ja en halua että asia kantautuu kenenkään korviin.

Joku myös sanoi että ehkä otin opikseni, niin sekin on totta. Vastaisuudessa jos samankaltainen tilanne tulee, niin osaan ehkä toimia eri tavalla.

Ja kyllä minä itse olen viinat kurkusta alas kaatanut, joku taisi sitäkin epäillä että jos minut olisi huumattu niin se vaihtoehto on kyllä pois laskuista. Mutta olen kyllä sitä mieltä että vaikka onkin itseaiheutettu päihtymys, niin ei oikeuta toista vallankäyttöön. Niin kun joku muukin täällä kommentoi.

Mutta kiitos tosiaan kaikille kommentoijille!

AP

Jos kuitenkin jostain kantautuu ja alkaa kuulua jotain kuittailuja, teilaa ne heti nauramalla että joo, oli niin mahtava sonni että paikat särki monta päivää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän