Tinder viestittely naisten kanssa

Vierailija

Tosi monen naisen kanssa viestittely tuntuu olevan sitä, että itse kirjoittelee kaikennäköistä ja nainen laittaa vaan tyyliin "joo". Vaikka nainen olisi itse jopa aloittanut viestittelyn. Ei kuitenkaan unmätsää, vaan "keskustelu" vain jatkuu ja jatkuu näin. Suorakin treffipyyntö yleensä aiheuttaa vain jonkun "mietitään" - vastauksen. Miten tälläisen naisen saisi edes sinne treffeille houkuteltua, vai onko pelkkää ajanhukkaa? Millaisia viestejä sitä oikein pitäisi laittaa?

En nyt ihan ykkösvaihtoehtona etsi tälläistä naista, jonka kanssa livekeskustelu olisi samanlaista, mutta kun olen rujo ja ruma kaljupää, niin ei ole yhtään vara olla kranttu.

Ja nyt kyse 30+ naisista, eikä mistään teineistä...

Kommentit (15)

Vierailija

Jossain vaiheessa siis itse joutuu laittaan viestin, että oli kiva kirjoitella, mutta ei tämä näytä johtavan mihinkään ja lopettaa siihen.

Vierailija

Oon ollu tinderissä yli vuoden, pari sataa mätsiä. Monien kanssa oon yrittänyt keskustella kaiken maailman asioista fiksusti, mutta naisten vastaukset on just tota "joo", "ihan hyvin" "empä tiiä" ":)" -tasoa eli ilmeisesti aivokapasiteetti ei riitä vaativampaan. 

Ja olen myös päässyt useita kertoja treffeille ja panemaankin. Ei tinder-naisia voi edellä mainituista syistä kovin vakavasti ottaa. 

Vierailija

Siis useimmilta vastaukset on aina tuota "joo" tasoa. Kolme kertaa päässyt panemaan itekkin maaliskuusta, vaikka naama on mitä on. Hyvähän sekin, mutta kun etsin ihan sitä seurustelukumppania. Mutta ei tajua että minkälainen tarinaniskijä sitä edes pitäisi olla näiden "juu" -naisten kanssa... Eivät kaikki naiset nyt voi olla näin tyhmiä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis useimmilta vastaukset on aina tuota "joo" tasoa. Kolme kertaa päässyt panemaan itekkin maaliskuusta, vaikka naama on mitä on. Hyvähän sekin, mutta kun etsin ihan sitä seurustelukumppania. Mutta ei tajua että minkälainen tarinaniskijä sitä edes pitäisi olla näiden "juu" -naisten kanssa... Eivät kaikki naiset nyt voi olla näin tyhmiä...

Kyllä ne on. Tinder on vienyt uskoni naisiin.

Vierailija

Suosittelisin miehille että ei kannata painaa sydäntä niille kaikista kauneimmille vaan :D niillä ei yleensä löydy hirveesti mitään järjellistä sanottavaa. Mutta anyways musta tuntuu että mulla on sama ongelma tinderin kanssa vaikka oonki nainen! Mätsejä tulee aika paljon mut miehet tosi harvoin tulee puhumaan mitään ja kun ite menee puhumaan niin ei vastaa tai sitte juttelu on niin aneemista ettei sitä jaksa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin miehille että ei kannata painaa sydäntä niille kaikista kauneimmille vaan :D niillä ei yleensä löydy hirveesti mitään järjellistä sanottavaa. Mutta anyways musta tuntuu että mulla on sama ongelma tinderin kanssa vaikka oonki nainen! Mätsejä tulee aika paljon mut miehet tosi harvoin tulee puhumaan mitään ja kun ite menee puhumaan niin ei vastaa tai sitte juttelu on niin aneemista ettei sitä jaksa :D

Kuten sanoin, niin olen ruma ja rujo kaljupää. Eli kaikkein kauneimpien tai edes nättien kanssa on ihan sama mitä painaa, mätsiä ei tule....

- AP

Vierailija

Jos nainen vastailee tuohon tyyliin, se tarkoittaa ettei häntä kiinnosta. Aika moni on tinderissä vain huvikseen, varsinkin nuoret selaavat kaverien kanssa mätsejä ja bongailevat tuttuja ja julkkiksia. Läheskään kaikki eivät ole etsimässä seuraa siellä.

Vierailija

Jospa menisit oikealle treffipalstalle, Tinder on suurimmalle osalle pelkkä somepeli tai itsetunnonkohottaja.

Minä ja kumppanini ollaan molemmat Tinderissä huviksemme, ei ole aikomustakaan treffata ketään. Chattaily luonnistuu joidenkin kanssa, mutta joidenkin kanssa ei, jolloin on kohteliasta vastata joku varovainen "juu" aina välillä toivoen, että vastapuoli alkaa pikku hiljaa hellittää.

Vierailija

Oon käyttäny tinderia on/off nyt kohta pari vuotta ja varmaan about 70% keskustelunaloituksista miehiltä on ollut tyyliä "millon nähtäis", "tuutko tänne nukkuun/seksille/röökillöe", "mikä on sun suosikki dinosaurus/kasvis/kukka/eläin" tai viikonloppuna yöllä joku kutsu syömään grillimättöä ja sieltä jatkoille.

Joko annan sydämiä suurimmaksi osaksi huonoille tyypeille tai tinder ei vaan oo mun tyylinen paikka. Ehkä sama pätee miehiin joille ei naiset juttele.

Vierailija

Minä olen kanssa mielestäni ruma kaljupää... mutta siitä huolimatta reilu vuosi ollaan yhdessä oltu sen ensimmäisen matchin kanssa. Silloin muistan itsekkin ajatelleeni että ei varmasti huoli minua nämä kenestä vaan ulkönäön perusteella pidän. Meillä meni kuukausi siitä kun tuli match, että uskalsin avata suuni. Juteltiin ensin tinderin ja sittemin facebookin välityksellä n. 2kk ennenkuin tavattiin, eikä sen jälkeen paljoa erossa olla oltukkaan. M30

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, niin olen ruma ja rujo kaljupää. Eli kaikkein kauneimpien tai edes nättien kanssa on ihan sama mitä painaa, mätsiä ei tule....

- AP

Eli ei ole kokemusta Tinder viestinvaihdosta nättien Tinder-naisten kanssa. Itseasiassa baarista on tarttunut paljon paremmannäköistä seuraa matkaan, kuin yksikään Tinder mätsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen kanssa mielestäni ruma kaljupää... mutta siitä huolimatta reilu vuosi ollaan yhdessä oltu sen ensimmäisen matchin kanssa. Silloin muistan itsekkin ajatelleeni että ei varmasti huoli minua nämä kenestä vaan ulkönäön perusteella pidän. Meillä meni kuukausi siitä kun tuli match, että uskalsin avata suuni. Juteltiin ensin tinderin ja sittemin facebookin välityksellä n. 2kk ennenkuin tavattiin, eikä sen jälkeen paljoa erossa olla oltukkaan. M30

Niin ja vielä sen haluan selventää että jos haluaa sieltä tinderistä jotain millä on enemmänkin merkitystä niin kannattaa mieluumin venyttää sitä tapaamista ja jutella mahdollisimman kauan. Kauniimpikin nainen antaa miehen ulkonäöstä minun kokemuksen mukaan paljon anteeksi kun et ole hätähousu ja kusipää. Sama varmaan pätee toisinkin päin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat