Miksi opiskelijamiehet eivät kelpaa opiskelijanaisille?
Tunnen paljon reilu 20v opiskelijoita ja olen huomannut, että melkein kaikki opiskelijanaiset seurustelevat jonkun kolmikymppisen työelämässä olevan miehen kanssa, kun taas opiskelijamiehet ovat melkein kaikki sinkkuja. Onko se raha naisille nykyään niin tärkeää, ettei köyhä opiskelija kelpaa?
Silloin kun minä olin nuori oli minulla ja melkein kaikilla kavereillani samanikäinen tyttöystävä. Muutenkin nuoret naiset olivat silloin kauniimpia: Eivät olleet niin ylipainoisia eivätkä olleet ottaneet itselleen tatuointeja eikä lävistyksiä. Kyllä kauniita naisia toki vieläkin on, mutta ei läheskään niin paljon. Nykyään sellaisen kauniin nuoren naisen saaminen, jos on nuori mies, on lähes mahdotonta.
Kommentit (32)
Mä kyllä tiedän parikin tosi seksikästä opiskelijamiestä jotka ottasin mieluusti, hetkeksi
Vanhemmat miehet on kuumia ja kun on itse nuori ja hyvännäköinen niin kelpaa vielä vanhemmalle menestyvälle miehelle.
- homo opiskelija
Juu aivan. Otin itselleni vuotta nuoremman opiskelija miehen ja luultavasti joudun (siis ihan omasta tahdostani) elättämään häntä muutaman vuoden valmistumiseni jälkeen.
Mulle kyllä kelpaisi. En ole tavannut ketään ehkä sen takia, että opiskelen naisvaltaisella alalla eikä siellä siellä juuri miehiä ole. Lisäksi olen vähän laiska ja väsynyt, enkä siksi saanut aikaiseksi tutustuttua muiden alojen opiskelijoihin. En nyt muita esteitä oikein keksi. :)
Miten muka 43-vuotias tuntee paljon opiskelijoita? Tietää, ehkä. Mutta ei tiedä mitään näiden kumppaneista. Ainoat joista tietää, ovat niitä joiden kumppanit ovat lähempänä aloittajan ikää ja kuuluvat aloittajan tuttavapiiriin, eli ne 3-kymppiset miehet.
3-kymppiset nyt ovat työelämässä tekemisissä 4-kymppisten kanssa, mutta 2-kymppiset eivät ole 4-kymppisten kanssa. Siksi otanta on vääristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka 43-vuotias tuntee paljon opiskelijoita? Tietää, ehkä. Mutta ei tiedä mitään näiden kumppaneista. Ainoat joista tietää, ovat niitä joiden kumppanit ovat lähempänä aloittajan ikää ja kuuluvat aloittajan tuttavapiiriin, eli ne 3-kymppiset miehet.
3-kymppiset nyt ovat työelämässä tekemisissä 4-kymppisten kanssa, mutta 2-kymppiset eivät ole 4-kymppisten kanssa. Siksi otanta on vääristynyt.
Kyllä mä tunsin nelikymppisenä paljon parikymppisiä opiskelijoita, kun opiskelin niiden kanssa. Yhden opiskelukaverin äiti oli saman ikäinen kuin minä. Joten ap:llakin voi hyvin olla opiskeluikäisiä lapsia.
Opiskelijapojat haluavat ryypätä ja panna monia eri naisia. Eivät sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä kummasti vähää valmis opiskelijakundi oli "hottis" erityisesti niiden aloittelevien pimujen keskuudessa. Vähän turhan läpinäkyvää, mutta toki otin ilon irti "yllättävistä" uusista pelimahdollisuuksitani.
Aika kultaa jopa yhden muiston, ei välttämättä niin hyväkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tunsin nelikymppisenä paljon parikymppisiä opiskelijoita, kun opiskelin niiden kanssa. Yhden opiskelukaverin äiti oli saman ikäinen kuin minä. Joten ap:llakin voi hyvin olla opiskeluikäisiä lapsia.
Kun meidän ryhmässämme oli yksi 4-kymppinen miesopiskelija, hän oli kyllä aivan ulkopuolinen. Ei häntä syrjitty, mutta ei varmasti tiennyt yksityiskohtaisesti naispuolisten opiskelukaverien seurusteluhistoriaa. Enkä usko että häntä olisi edes kiinnostanut asiaa vatvoa, kuten aloittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselle seuraa riitti opiskeluaikoina, mutta iän myötä raha ja kaikki muu pinnallinen tuntuu kiinnostavan enemmän kuin minä ihmisenä. Huomaan sen naisen käytöksestä, jos hän saa tietää, että olen pärjännyt elämässä.
Kaikki oli paljon aidompaa ja rehellisempää nuorena, on vaikeaa löytää vanhempana naista joka olisi kiinnostunut minusta ihmisenä, surullista kuinka feikkiä ja
pinnallista kaikki on nykyään.
Kyllä löytyy jos sinulle kelpaa lähellä omaa ikääsi.
Mutta veikkaanpa että haluat huomattavasti nuoremman naisen, jolloin tuo on totta.
He eivät ole kiinnostuneet oikeasti vanhemmasta setämiehestä.
Muistan, miten 19-vuotiaana fuksina tuntui tuntui samassa fuksiryhmässä ollut 25-v. mies jo aika vanhalta. Eikä silloin oikeasti kiinnostanut kenenkään autot tms. omaisuus, mitä jotkut miehet luulee nuorten naisten arvostavan.
eli tunnet jonkin verran miespuolisia sinkkuopiskelijoita ja vedät tästä johtopäätöksen, että kukaan opiskelijamies ei kelpaa opiskelijanaisille?