Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alwayssin uudet siteet sai perseen araksi

Vierailija

Siis ei tosiaan mikään trolli vaan ostin vahingossa niitä uusia alwaysin hajustettuja siteitä aluksi en huomannu mitää ihmeellistä kun pistävän hajun mutta nyt kun 5pvä ollu menkkoja mulla on alapää iiihan tulessa kirvele ja polttelee ja en voi ees istuu kunnolla.... Ja yleensä menkat kestäö sen 7pvä mulla. Miten saan parannettua ton alapään äkkiä siteet kyllä lens nyt roskiin...

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis ei tosiaan mikään trolli vaan ostin vahingossa niitä uusia alwaysin hajustettuja siteitä aluksi en huomannu mitää ihmeellistä kun pistävän hajun mutta nyt kun 5pvä ollu menkkoja mulla on alapää iiihan tulessa kirvele ja polttelee ja en voi ees istuu kunnolla.... Ja yleensä menkat kestäö sen 7pvä mulla. Miten saan parannettua ton alapään äkkiä siteet kyllä lens nyt roskiin...

Minulla kävi lähes sama! Pari tuntia oli side pöksyssä kunnes polttelu alkoi. Kesti seuraavaan päivään !:O

Vierailija

Pystytkö käyttämään tamponia? Jos pystyt, kokeile antaa alapäälle "ilmakylpyjä" ilman alushousuja, vaikka sitten hyvin löysät päällyshousut jalassa jos ei huvita hengailla perse paljaana. Paranee varmaan nopeammin siten. Pesu ja kevyt voidekin voivat auttaa, mutta älä käytä liian rasvaista, jotta ei haudo ärtynyttä ihoa.

Vierailija

Mulla tehny kans samaa, laita vihaista palautetta, saisivat poistaa nuo lemurätit tai tehdä ees hajuttoman vaihtoehdon.. Esim pikkuhousunsuojat oli ihan parhaita, mut oli pakko vaihtaa merkkiä kun ei tommosta löyhkää ja oireilua halua kukaan haaroväliinsä! >:(

Oho

AI muillaki samaa ongelmaa. Mulla tosin jälkivuotoa että vähän pidemmästä ajasta kyse. Ekalla viikolla oli pari päivää todella kipee väliliha. Mut sit se lakkas. Mistä vois johtuu, onko se hajuste?

Vierailija

En ole voinut käyttää normi Alwayseja enää moneen vuoteen. En siis edes ennen tuota uudistusta. Hajuttomat Always Silkit ja Simple Fitsit kyllä kävivät, mutta niitä ei taida saada enää mistään. Ainoa, mitä nykyään pystyn käyttämään on pitkät siivelliset Vuokkoset.

Vierailija

Vaihdoin Libresseen sen takia, kun nämä Alwaysit hajustettiin. Mutta siitä Libressestä tulikin perse araksi. En enää tidä mitä käyttäisin. Onneksi on vaihdevuodet, niin ei tule kk:t enää kovin usein. 3-6 kk väliä on pitänyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat