Onko muita jotka säästää bensaa ettei pidä nyt ilmastointia päällä?
En ole nyt pariin kuukauteen käyttänyt lainkaan auton ilmastointia tai muutenkaan lämmitystä että säästän bensaa. Olenko ainoa joka pihistelee tämän kanssa?
Kommentit (43)
Löytyykös jostain laskelmaa, että kuinka vähän tämä uusi idioottimainen takavalojen säätely mukamas säästää bensaa? No ainakin on saatu turavallisuustta vähennettyä, kun ihmiset eivät osaa kytkeä niitä valoja päälle huololla kelillä, kunten vesisade tai lumipyry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muita hyviä säästövinkkejä AP:lla on?
Vararengas ja tunkki pois, kun niitä niin harvoin tarvitsee.
Eihän noita edes ole enää uusissa autoissa.
Ei ole. Tulee suru puseroon tienpäällä, kun renkaassa isompi reikä tai viilto, niin ei paikkapullolla tee mitään. Minulla on varmaan hirveän huono tuuri, kun viiden vuoden sisään on mennyt kahdesti rengas rikki ja kummallakaan kerralla paikkapullolla ei olisi tehnyt mitään.
Samaa miettinyt joskus. Olen ollut ilmeisen onnekas, kun 20 vuoden aikana on kerran puhjennut rengas ja silloin pärjättiin paikkavaahdolla (koputtaa puuta nyt). Toki nykyään vakuutukset korvaa tilapäisauton, jos matka katkeaa, mutta eipä sekään paljoa lohdu jos on reissussa jossain keskellä korpea.
Olen ajanut n. 800000km. Autolla ja n. 200000km. moottoripyörällä. Minulta on mennyt yhden kerran rengas ja sekin moottoripyörästä.
Ei herranjestas. Joidenkin olisi vain parasta kävellä tai käyttää polkupyörää sekä julkisia.