Sinä jolla vaikea migreeni, kokeilisitko siihen kannabista jos olisi sallittua?

Vierailija

Pitäisikö sitä muuttaa Jenkkien Coloradoon jotta voisi kokeilla kannabisöljyä tähän vaikeaan migreeniin koska siellä se on sallittua? Minulla pisimmillään 3 päivää kestäviä kohtauksia ja kaikki lääkkeet ja hoidot kokeiltu.

Olen aina ollut huumevastainen enkä voi sietää minkäänlaisia röökejä, mutta kannabis ollut lukemani ja kuulemani mukaan avuksi mm. epilepsiapotilailla ja helpottanut syöpäsairaiden oloa. Lääkäritkin alkaneet kallistumaan kannabiksen puolelle Jenkeissä koska tulokset ovat olleet hyviä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Jos käytät kannabista lääkkeeksi, se on silloin lääkettä eikä huumetta. Huumausaine on muutenkin vain juridinen määritelmä eikä farmakologinen. 

Vierailija

Olen kokeillut ja käytän vaikka on laitonta. Toimii aivan loistavasti. Poltan jointin heti säryn alkaessa ja särky katoaa noin vartissa, eikä ala uudestaan. Netistähän tuota saa silkkitieltä helposti ostettua vaikka laitonta onkin.

Vierailija

Kohta nämä laillistetaan varmaan lähes kaikissa osavaltioissa Jenkeissäkin (paitsi niissä pahimmissa jeesustelu-osavaltioissa), ja Keski-Euroopassa.

Juntti-perässähiihtäjä-Suomessa todennäköisesti vasta joskus 25+ vuoden päästä.......

Vierailija

Itse en käyttäisi ainakaan polttamalla, koska olen lopettanut tupakoinnin kolme vuotta sitten enkä halua enää polttaa mitään. En myöskään pidä siitä olosta, mikä tulee kun polttaa kannabista. Jos olisi jotain öljyä tms. jota voisi ottaa ruoan kanssa niin voisin kokeilla.

Vierailija

Se on kummallista miten vaikea on suomessa saada kannabista lääkkeeksi? Jo siksi se pitäisi laillistaa että ihmiset voisivat sitä käyttää vaivoihinsa ilman vuosia kestävää rumbaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hoidatte oiretta ettekä syytä? Outoa.
Voi rakas pieni mussukka, kun aina sille migreenille ei voi vain mitään vaikka mitä tekisi. Mulla on joka hemmetin kuukausi kolmen päivän hormonaalinen migreeni. On ollut jo yli 25 vuotta. Luuletko sinä mustavalkoisuuden perikuva ettei kaikkea, paitsi kohdunpoistoa ole jo kokeiltu?

Alkuperäiseen: kokeilisin. En epäröisi hetkeäkään. Nimim. 36 päivää vuodessa ja kaiken muun kokeilleena (toisin kuin nää riemuidiootit luulee)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerropa sitten mikä se syy on ja miten sitä hoidetaan, kun ei neurologitkaan ole sitä osanneet sanoa. Tuhannet ihmiset tässä maassa varmasti ottaisivat toimivan neuvon päästä migreenistä eroon ilolla vastaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä se syy on? Kerrohan nyt viisaana meille ja koko asiaa tutkivalle tiedeyhteisölle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en käyttäisi ainakaan polttamalla, koska olen lopettanut tupakoinnin kolme vuotta sitten enkä halua enää polttaa mitään. En myöskään pidä siitä olosta, mikä tulee kun polttaa kannabista. Jos olisi jotain öljyä tms. jota voisi ottaa ruoan kanssa niin voisin kokeilla.
Ei sitä tarvitse polttaa. Siitä on helppo tehdä esimerkiksi kaakaota. Vesihauteessa sulattaa voita ja sinne murentelee kukat sekaan ja antaa muhia hyvän aikaa, ja sitten vielä sekaan punaista maitoa ja antaa muhia lisää. Kaakaojauhetta oman maun mukaan. Vaikutus alkaa hitaasti, mutta kestää pitempään mitä polttamalla.

Vierailija

Toi kannabis on kakspiippuinen juttu. Tuo rennon ja hyvän olon, koukuttaa.
Mulla on paha migreeni. Mulla toimii Imigran injektio eli täsmälääke. Tökkään piikin vatsanahkaan, kohtaus on ohi vartissa. Ootko ap kokeillut? Entä ruokavalio? Suklaa, punaviini, valkoinen jauho (vehnäjauho) kokonaan pois. Mulla stressi laukaisee kohtaukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomessa lääkäri voi määrätä kannabista migreeniin, tiedoksi.

Hyvä jos voi mutta määrääkö? Kipuun ja ms tautiin suomessa voi saada kannabikselle reseptin. Migreeni on kipua että mahdollista kun ensin kokeilee kaikki muut lääkkeet. Jostain syystä kannabis on viimeinen vaihtoehto eikä sitä aina saa vaikka lääkäriltä on puoltava lausunto. Erikoislupa jonka tarvitsee on vaikea saada. Siksi moni käyttää omalla luvalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat