Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mies kiinnostunut

Vierailija

Mietin tässä, onko eräs mies kiinnostunut minusta, koska

*Ihan sama mitä suustani tulee, mutta jos hän on kuuloetäisyydellä kun alan puhua, niin hän todennäköisesti jää kuuntelemaan
*..ja katsoo minua intensiivisesti silmiin kun puhun
*..ja nauraa kaikille paskimmillekin vitseilleni ja jutuilleni
*Hän hakeutuu monesti juttelemaan kahden kesken
*Ja kun juttelemme kahdestaan, hän muistaa jotain pieniäkin yksityiskohtia, joista olen joskus sivulauseessa maininnut (kysyy vaikkapa, miten ne Tarja-tädin syntymäpäivät menivät..)
*Hän pyrkii aina istumaan joko viereeni tai vähintäänkin minua vastapäätä, ja jos mahdollista, hivuttautuu vielä huomaamattomasti vähän lähemmäs
*Hän aloitti yllättäen uuden harrastuksen, kun meillä tuli puheeksi, mitä minä harrastan (siis sama laji)
*Hän ei omien sanojensa mukaan tykkää yhtään somettaa, mutta vastaa kuitenkin esim. ystäväpiirimme yhteisessä WhatsApp-keskustelussa lähes poikkeuksetta aina viesteihini (vaikka ne eivät sitä edes vaatisi..)

..mutta toisaalta

*Kun hän esimerkiksi isommassa kaveriporukassamme kertoo juttua, hän tuntuu kuin pakoilevan katsekontaktia minuun. Hän katsoo kaikkia muita, paitsi minua silmiin
*Kerran "erehdyin" lähettämään hänelle henkilökohtaisesti viestin jostain ihan arkisesta aiheesta (tyyliin liittyen yhteiseen harrastukseemme), niin hän vastasi jotenkin "hermostuneen" oloisesti (en nyt osaa selittää, mutta jäi vähän maku, että en kyllä enää lähesty, seuraavan lähestymisyrityksen saa tehdä hän :D)
*Hän ei myöskään lähes koskaan pyydä minua esim. mihinkään illanviettoon luokseen henkilökohtaisesti, vaan kutsu tulee aina esim. joltakin yhteiseltä kaveriltamme, joka sanoo, että Hra X käski kutsua sut

Äh.. Tarvinneeko edes mainita syytä, miksi näitä mietin. Itse olen siis jo jotakuinkin lirissä kyseiseen mieheen, mutta tällä hetkellä olemme "vain kavereita", enkä viitsisi pilata ystävyyssuhdetta turhaan, jos hän ei olekaan kiinnostunut. Mies on vähän ujonpuoleinen myös, niin siksikin haluaisin jotenkin hienovaraisesti saada selville miehen kiinnostuksen tason.

Kommentit (12)

Vierailija

Miehen mielipide:

Todennäköisesti on ainakin jonkin verran kiinnostunut, mutta jotain estoja hänellä on.....kenties tykkää siitä tilanteesta missä nyt olette ja jotenkin pelottaa ajatus viedä asiaa pidemmälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En lukenut mitä kirjoitit, mutta viestin pituudesta päättelen, että sinun kannattaisi hankkia elämä.

Vierailija

"Hanki elämä" -kommentoijille: opiskelen yliopistossa, käyn osa-aikaisesti töissä, ja lisäksi minulla on harrastuksia ja ystäviä. Mielestäni minulla siis on elämä, ja vieläpä aivan hyvä sellainen. Ainakin minulle itselleni paras mahdollinen. Ja jos minulla joskus sattuu olla vapaapäivä kaikista velvollisuuksistani, ja kirjoitan AV-palstalle 35 riviä pitkän viestin, jossa pohdin, onkohan minulle merkittävä ihminen kiinnostunut minusta, en vielä koe menettäneeni tätä elämääni minnekään. Parhain terveisin, ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide:

Todennäköisesti on ainakin jonkin verran kiinnostunut, mutta jotain estoja hänellä on.....kenties tykkää siitä tilanteesta missä nyt olette ja jotenkin pelottaa ajatus viedä asiaa pidemmälle.

Vierailija kirjoitti:
Miehen mielipide:

Äh.. Ei kai tästä tilanteesta voi tykätä.. :D Tai tietysti kyllä kai tästä kihelmöinnistä jollakin tapaa nauttii, mutta aikansa kaikella. Kyllä mä ainakin haluaisin päästä jo tutustumaan mieheen vähän paremminkin kuin tyytyä vain silloin tällöin yhteisissä illanvietoissa tapahtuviin huomaamattomiin kosketuksiin. Ongelmana tässä on vain se, ettei nähdä oikeastaan koskaan oikein kahden kesken vaan lähes aina ystävien seurassa. Ehkä uskaltaisin ehdottaa jotain kahdenkeskistä tekemistä.. Mutta tosiaan mies on melko ujo, ja reaktio kerran laittamaani hlökohtaiseen viestiin oli vähän hämmentävä. Että ehkä sittenkin vain kärvistelen ja varmistelen vielä.. ap

Vierailija

Voi olla ehkä vähän kiinnostunut.. Tai sitten ei. Ehkä omassa ihastuksessasi kuvittelet kiinnostuksen merkkejä, ja toisaalta miestä voi imarrella myös huomio, jota ehkä tiedostamattasi annat hänelle. Ihmiset tuppaavat kiinnostumaan ihmisistä, jotka ovat kiinnostuneita heistä. Sitä, kantaako tuo kiinnostus yhtään pidemmälle, onkin sitten jo vähän vaikeampi mennä sanomaan.

Vierailija

Voi olla ehkä vähän kiinnostunut.. Tai sitten ei. Ehkä omassa ihastuksessasi kuvittelet kiinnostuksen merkkejä, ja toisaalta miestä voi imarrella myös huomio, jota ehkä tiedostamattasi annat hänelle. Ihmiset tuppaavat kiinnostumaan ihmisistä, jotka ovat kiinnostuneita heistä. Sitä, kantaako tuo kiinnostus yhtään pidemmälle, onkin sitten jo vähän vaikeampi mennä sanomaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat