Kaipaan tyhmää seuraa

Vierailija

Yliopistossa tunnen itseni niin tyhmäksi. En ymmärrä hölkäsenpöläystä muiden opiskelijoiden ajatuksista. Tätä on jatkunut nyt viisi vuotta. Kaipaan tyhmää seuraa, jotta voisin edes joskus kokea olevani fiksu.

Kommentit (8)

Vierailija

Ihan tavallisia ihmisiä yliopistoissa on. Minä juttelin opiskelukavereiden kanssa miesjutuista, tv-sarjoista, harrastuksista yms. mistä nyt kavereiden kanssa jutellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia ihmisiä yliopistoissa on. Minä juttelin opiskelukavereiden kanssa miesjutuista, tv-sarjoista, harrastuksista yms. mistä nyt kavereiden kanssa jutellaan.

Missä ne tavalliset tyypit sitten on? Itse olen törmännyt vain näihin sivistyssanoja viljeleviin ja mahdollisimman monimutkaisesti asiat ilmaiseviin itsensä ylentäjiin. Pistää vaan vituttamaan. Ap

Vierailija

Kätkätikät, taas yksi yritys nostaa yliopistolaisia. DDD Ei elämän käsi, ehkä se sitten on joillekin elämän kohokohta ja huippu, kun on ihan YL(j)opistossa. Voe mahoton.

On ne viisaita. Ei niiden puheita jymmärrä. On ne hurrjia. Viimeksi taisimme pohtia Paratiisihotellin jotain tyyppiä ja sitä, kenellä hwoodin tähdellä se aids nyt sitten on jne. Mut me ollaankin täällä yl(j)opistolla niin paljon muita sielukkaampia ja älykkäämpiä, et me voidaan niinku silleen puhua välillä keveitäkin. Leimautumatta. DDD

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat