Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt olis täysin pimeä uni tulkittavaksi, uniekspertit tänne hoi!

Vierailija

Unessa olin töissä, kun huomasin, että p*lluun sattuu. Pyysin työkaveria tuuraamaan, että pääsen vessaan. Löysin vessaan ja aloin vetää muoviläpysköitä mun alapäästä. Ne oli sellaisia litteitä noin kahden sentin levyisiä teräväreunaisia 20-30 cm pitkiä nauhoja. Niitä vain tuli yksi toisensa jälkeen ja ne raapi kivuliaasti.

Yhtäkkiä huomasin, että olinkin miestenvessassa ja kopit olivat läpinäkyviä. Vessassa oli ruuhkaa ja yksi mies kyllästyi ja tuli koppiin mun vieree hoputtamaan. Mua hävetti suuresti. Vedin vain housut jalkaan ja heitin limaiset muoviläpyskät pönttöön. Seuraava läpyskä alapäässä alkoi hieman työntyä ulos ja törrötti venyttäen housuja kuten miehen erektiossa oleva penis. Kipitin äkkiä vessasta ulos.

En löytänyt naistenvessaa mistään. Oli vain kaksi miestenvessaa. Löysin kuitenkin invavessat kummallekin sukupuolelle. Kävellessäni miesten invavessan ohi, huomasin, että siellä on neljä koppia. Naisten vessassa vain yksi. Pääsin vessaan ja aloin taas vetää muovinauhoja ulos, kun uni loppui.

Unesta jäi mieleen väkivaltaisuus, kipu ja häpeä.

Kommentit (6)

Vierailija

En tiedä mutta vessaunet on kyllä hirveitä. Aina niihin liittyy tuo läpinäkyvyys tai ovettomuus tai joku häpeällinen juttu. Ja parhaimmillaan 30 vuotta kouluajoista ollaan vielä jossain koulun vessassa.
Tosin mun kouluaikoina oli ihan oikeasti kopittomia yhteisvessoja, liekö traumat yhä vaikuttavat.

Vierailija

No olipa siinä uni :D. Ei toisten unia voi tulkita mutta tulee mieleen että että olet löytämässä itsestäsi "miehekkääksi" kokemaasi jämäkyyttä ja koet ehkä että se aiheuttaa ristiriitoja ymäristössä, joku ristiriita naisen roolin ja housuista pullottavan penismäisen muoviläpyskän välillä? Toisaalta muovia, keitotekoista, satuttavaa? Pinnallista? Yrität liikaa olla joku muovinen duckface fitnesmimmi? Onko se oikeaa naiseutta jos se on muovia ja satuttaa?

Vierailija

Tulkitsisin, että muoviläpyskät ovat lapsiasi, jotka kasvaessaan tulevat muokkaamaan ulkonäköään rajusti kaikilla käytössä olevilla keinoilla, kuten implanteilla, silikoneilla, lisäkkeillä jne. Sinussa piilee konservatiivi ja myös lähipiiriinne kuuluu ihmisiä, joiden uskot kummastelevan asiaa ja jopa halveksuvan tällaisia päätöksiä. Siitä johtuu tuntemasi häpeä, jonka nämä muoviliuskalapset aiheuttavat.
Ovien läpinäkyvyys on tulkittavissa niin, että lapsilla on kuitenkin kaikkien toimenpiteiden jälkeen niin paljon sinun piirteitäsi, ettei kenelläkään ole epäilystäkään että he eivät olisi sinun lapsiasi.
Neuvoisin sinua tulkintojeni pohjalta selvittämään nyt jo hyvissäajoin, mitä kautta nämä operaatiot tulisivat edullisimmin hoidetuksi, on siis selvää, että lapset käyttävät näihin sinun rahojasi (vrt. ei naistenvessaa). Kun piilotat sopivan pesämunan itsellesi, pääset pakenemaan näitä häpeää aiheuttavia tilanteita joko kesämökille tai ihan ulkomaille saakka. Vältä myös syömästä lisäaineita, jotta lapset syntyessään olisivat mahdollisimman perinteisiä, eikä heissä olisi esim.keinoväreistä aiheutuneita värimuutoksia.
Tsempit sinulle!!

Vierailija

Vaikeaa olisi kyllä arvailla mistä tuo unesi oli koostunut, mikä sun alitajunnassasi sai tuon kaiken aikaiseksi, mitkä pelot, jopa toiveet? Unet ovat välillä mielenkiintoisia ja aivan päättömiä. Ja vain unia kuitenkin.

Minä, vannoutunut vapaaehtoisesti lapseton synnytin eräänä yönä kolme vuorokautta. Koko sen kidutuksen ajan mietin että tämähän on siis aivan kamalaa enkä ole tätä koskaan halunnut, kätilöäkään ei näy, on vain tämä liian iso huone ja kammoksun sairaaloita ja minä heitän kohta henkeni eikä ketään edes kiinnosta. Oli siellä huoneessa joku mieskin, mutta hän pelasi koko ajan Jewelsiä puhelimellaan eikä katsonutkaan minuun päin sama se miten paljon ulisin. Lopulta näin lääkärin -outoa kyllä silloin kävelin muka käytävällä tuskistani huolimatta- jolta siis kysyin voisiko joku tässä talossa ajatella leikkaavansa tuon jonakin päivänä ulos minusta, johon lääkäri vastasi: Kyllä se sieltä tulee, joskus ottaa aikansa. No sillä hetkellä minulta lähti taju, mihin sitten itse asiassa heräsin oikeasti toki tajuissani. Olin onnellinen kohtalaisen litteästä vatsastani!

A.p.

Mussa ei ole jätkämäisyyttä kyllä hiventäkään, että toi meni ainakin ihan mönkään. Ja tuo tekojuttu on pimeempi kuin mun uni. En mä oo edes miettinyt tuollaisia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat