Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hygieniapassin suorittaneet

Vierailija

Millainen koe oli? Pääsitkö kertaheitolla läpi?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mä kävin tekemässä pelkän kokeen, en siis osallistunut sille kurssille ollenkaan, ja kertaheitolla läpi. Jos ei ole ihan idiootti ja on yhtään maalaisjärkeä niin kyllä sen pääsee helposti läpi.

Vierailija

Pääsin läpi. Meillä puolet kurssilla olleista joutui uusimaan. Tosin siellä oli paljon maahanmuuttajia, joilla voi olla kielen kanssa vaikeuksia. Kokeessa on väittämiä, ei vaikeita, jos ymmärtää kysymyksen.

Vierailija

MInäkin olen menossa tekemään pelkään kokeen ja lueskellut noita Eviran sivuja. Luuletteko että riittää läpäisyyn? Ap

Vierailija

Minulla kurssi kuului opintosuunnitelmaan, eli opettaja luennoi pari tuntia, sen jälkeen tehtiin koe. Ihan terveellä järjellä kun ajattelee, niin pääsee läpi, ei ole vaikea :)

Vierailija

Pääsin ensiyrittämällä läpi mutta helppo se koe ei ollut. Mulle sattui sellaisia kysymyksiä mihin ei maalaisjärkeä käyttämällä voi vastata vaan piti olla tietoa asiasta. Ihan tuuria millaisen kokeen eteensä saa.

Vierailija

Luitteko siis muutakin kuin nettisivuilla tarjotun tietopaketin (siis te, jotka osallistuitte pelkkään kokeeseen)? Kiva olisi kyllä päästä kerralla läpi, koska maksullistahan tämänkin läpyskän hommaaminen on... Ap

Vierailija

Lähinnä imbesilli ei pääse siitä läpi. Ehkä joillekin mamuille tarkoitettu.

P.S. Jääpala on sitten Eviran mielestä pilaantuva elintarvike, vaikka se olisi ollut miljoonia vuosia pilaantumatta pohjoisnavalla :)

Vierailija

Minä jouduin kokeeseen "ylättäen" ja virheitä Ei ollut ollenkaan. Tosin minun lisäkseni oli vain yksi jolla oli virheetön koe. Meitä oli 20 josta taisi olla n. 8 jotka ei päässyt läpi.

Mielestäni tuossa kokeessa ainakin oli helppoa tai helposti päätettävä kysymykset.
Mutta nähtävästi joiltain se maalaisjärki puuttuu.

Vierailija

Kävin kurssin, jonka jälkeen oli koe. Todella helppo, vaikkakin yksi virhe tuli. Keskity siihen mitä kysytään ja vastaa se, mikä ekana tulee mieleen. Pitää olla kyllä _vähän_ pässi, jos tätä testiä ei pääse läpi... Itsekin siis oon ihan perushuono seiskan oppilas ollut kouluissa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähinnä imbesilli ei pääse siitä läpi. Ehkä joillekin mamuille tarkoitettu.

P.S. Jääpala on sitten Eviran mielestä pilaantuva elintarvike, vaikka se olisi ollut miljoonia vuosia pilaantumatta pohjoisnavalla :)

Juu, tuon mäkin olen sentäs oppinut... :D Ja toivon, etten ole se yksi imbesilli miljoonasta, tänään menen kokeeseen... :)

Vierailija

Ei hirvittävästi tarvitse lukea, MUTTA ainakin muutama vuosi sitten testi oli täynnä kompakysymyksiä. Eli kysymys oli aseteltu niin, että vastausvaihtoehdoista useampi tuntui olevan oikein, mutta kai ne muut sitten oli väärin ja vain yksi oikein. En tiedä onko testi nykyään erilainen.

Vierailija

Noista kompakysymyksistä olen kuullut muiltakin. Ja nehän ovat todella ärsyttäviä. Joku pieni huomaamatta jäänyt "ei" -sanahan voi muuttaa koko lauseen merkityksen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luitteko siis muutakin kuin nettisivuilla tarjotun tietopaketin (siis te, jotka osallistuitte pelkkään kokeeseen)? Kiva olisi kyllä päästä kerralla läpi, koska maksullistahan tämänkin läpyskän hommaaminen on... Ap

Mä en itseasiassa lukenut mitään koska luulin ilmottautuneeni koko kurssille mutta vasta kun menin paikalle mulle selvisi että olin ilmottautunut pelkkään kokeeseen.
-2

Vierailija

Suoritin passin koulun kautta aikoinaan. Parina päivänä istuttiin kuuntelemassa opettajaa, toisen päivän päätteeksi oli koe. Jos oli yhtään kuunnellut mistä siellä puhutaan, ja tutustunut materiaaliin mitä siellä jaettiin, pääsi kyllä heittämällä läpi. Kysymykset oli suurin osa aivan helppoja, muutama oli sellainen joista en olisi selvinnyt jos en olisi kuunnellut opettajaa ja lukenut niitä materiaaleja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat