Tapaan yhtä miestä työn merkeissä

Vierailija

Olen pari vuotta sitten tavannut kurssilla mukavan, liki 5-kymppisen nuorekkaan miehen. Itse olen 10 v nuorempi. Molemmat olemme naimisissa, ja välimme ovat olleet kaverilliset ilman mitään flirttiä. Huumoria meillä kuitenkin on, ja olen hänen seurassaan hauska ja rento. Työskentelemme opettajina, pienellä erikoisalalla. Työnkuvamme ovat samanlaiset, ja oman oppilaitoksen kollegat eivät ymmärrä työmme yksityiskohtia. Asumme 50 km päässä toisistamme, ja olemme siis eri laitoksissa töissä. Olemme tavanneet muutamia kertoja toistemme työpaikoilla, vaihtaneet materiaaleja, hän on opastanut minua paljon. Eilen soitin hänelle, ja ehdotin tapaamista, koska minulla alkaa uusi kurssi, johon kysyn häneltä apua. Samoin hänellä on alkamassa kurssi, jossa minä osaan auttaa. Hän sanoi, että hän on miettinytkin tätä koko syksyn, että pitää tavata. Mulle tuli siinä kohtaa hyvin erityinen olo.

Tarinani pointti, minulle on ollut ihana huomata, että löytyy ihminen, jonka kanssa olen parhaimmillani, olen avoin, puhelias, itseironinen ja hauskaa seuraa. Ymmärrämme ja autamme toisiamme, ja nauramme paljon. Vietän muutoin aika epäsosiaalista elämää, joten olen onnellinen tästä. Välimme on myös testattu niin, että olemme olleet hotellissa koulutuksessa, ja hieman humalassakin, mitään flirttiä ei silloinkaan ollut, vaikka olisi ollut mahdollisuus.

Kommentit (2)

Vierailija

Minusta tällaiset aloitukset on kivoja, jossa henkilö ikään kuin oivaltaan jonkun olemassa olevan asian, kokee ahaa-elämyksen. :) Kuten nyt, että elämässä on tärkeä ihminen ja tajuaa sen tuovan iloa arkeen. Kiva kuulla, ap! :) 

Tosin, kauheasti käytit energiaa todistellaksesi, ettei teillä ole mitään flirttiä, hmm... ;) (No ei kai, kunhan kiusaan, sori!)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat