Huomenna roikkuvien silmäluomien leikkaus!

Vierailija

Olen vasta 52-v ja yläluomet roikkuu niin, ettei luomivärin käyttö ole enää tarkoituksenmukaista, kun juuri meikkaamani luomet ei näy mihinkään. Kyllästyin sitten kohottelemaan kulmiani ja ihmettelemään että miksi värit leviää ja silmien muoto on muuttunut.
Sain ajan alle viikon kuluessa kun kävin kysymässä. Huomenna sitten lähtee ylimääräinen nahka. 2 viikkoa sairaslomaa. Ihanaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Hmm, kerro sitten miten kävi, ja oletko tyytyväinen. Mulla on varmaan sama operaatio jossain vaiheessa edessä. Mutsilta peritty nämä lörpöt, hän itse kävi leikkauttamassa omat silmänsä muutama vuosi sitten.

Vierailija

Minullakin varmaan sama edessä 15-20 vuoden kuluttua. Roikkuvat luomet minulla on ollut aina, kuten äidilläni ja mummollanikin. Toivottavasti tulet kertomaan kokemuksestasi leikkauksen jälkeen. :)

Vierailija

Onpa kätevää, että leikkaus on juuri samana päivänä kuin luomet roikkuvat!

Jos huomenna roikkuvat luomet olisi leikattu jo tänään, niin ei välttämättä olisi ollut mistä ottaa.

Vierailija

Missä leikkaus tehdään? Paljonko maksaa? Mä olen suunnitellut samaa jo pitkään, mutten ole vielä saanut kerättyä rohkeutta. Ikää on 54 ja luomet on roikkuneet viimeiset 10 vuotta tosi pahasti. Muista tulla kertomaan kokemuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat