millä ylläpidän alkaneet supistukset? ov

Vierailija

Niin viikon on mennyt yli lasketun ajan aamulla heräsin pään särkyyn ja aika kirpsakkoihin supistuksiin.. mut ei peekele ne hävis johonkin puolentoista tunnin jälkeen... onko mitään kotikonsteja ylläpitää supistuksia??

Kommentit (7)

Vierailija

No tohon ei auta muu kuin ajat lääkärille ja käsket tehdä oikein kunnon sisätutkimuksen!Mulla viimeisin supisteli kans viikon ja sit tuli kun oli sisätutkimus tehty!

T.4 äiti.

Vierailija

Nännien hieronta saa aikaan oksitosiinia -> supistuksia. On ihan faktajuttu, sillä jouduin loppuraskaudessa äitiyspolilla käyrällä ollessa hieromaan nännejä jotta tulisi supistuksia kun halusivat nähdä kestääkö vauva niitä. Nännejä hierotaan kovaa ja voimakkaasti, ei vähän hipsutellen. Tuntuu loppuunsa aika ikävältä mutta toimii kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuuma suihku. Rentoutuminen! Jos siis synnytys on oikeasti käynnistynyt.

Ainakin teki jo niin kipiää et meinasin jo lähteä synnärille... mutta sitten ne loppui kuin seinään.. peekele sentäs

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ikkunoiden pesu käynnisti synnytyksen. Tai luulen, että se taloustikkaille nouseminen ja laskeutuminen oli auttava voima.

No itse juoksin ja jumppasin ja siivosin ja rehkin ja viikon supisteli yöllä ja päiväksi loppui..sitten kävin synnärillä "näytillä" ja ei siihen mennyt kuin muutama tunti niin poika syntyi..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat