Olemme hyvätuloisia mutta lapsi saa lahjaksi

Vierailija

2 legopakettia
Rannekellon
PS3 pelin
2 Lego robottihahmoa

Eli ei tule montaa pakettia. Lapsi osaa olla iloinen näistäkin :)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hyvä..itte koitetaan kanssa mah. minimalisesti koska joka paikka täynnä romua ja muksut ei oikeasti tarvi mitään..koitetaan ostaa aineetonta..ratsastamaan ja hoploppiin..

Vierailija

mekin ollaan hyvätuloisia ja meidän lapset saa aina synttärilahjaksi valita synttäripäivän ohjelman. Ei mitään maksullista, vaan lapsi saa päättää mitä leikkejä leikitään, monelta herätään, monelta mennään nukkumaan, mitä syödään, kenen kanssa ollaan

Vierailija

Onhan tuossa ainakin parinsadan euron arvosta tavaraa, ellei enemmänkin. Kuusi lahjaa on mielestäni paljon.

Ennen kuin avasin ketjun, ajattelin, että lapsi saa ehkä kolme pakettia, joista yksi on ns. hyötylahja.

Vierailija

Eihän tuo erityisen vähän ole vaan mielestäni ihan tavallinen määrä. Oletettavasti jotain saavat myös muilta kuin vanhemmilta?

Vierailija

Tossahan on jo monta. Itse annamme yhden lahjan, ja vietämme sukulaisten kanssa joulun. Jokainen antaa yhden paketin jokaiselle, ei sen enempää. Lapsemmekin ovat jo askarrelleet kortit jokaiselle. Meillä oli samoin kun itse olin lapsi. Ei jouluna ole tarkoitus saada mahdollisimman monta lahjaa

Vierailija

Meillä on ollut niin, että lapsi on saanut määrällisesti paljon paketteja, mutta mitenkään kalliita lahjoja ei ole ollut. Ap:n lahjat ovat meidän mittapuussa tosi hintavia! Lapsi on vielä sen ikäinen, ettei ymmärrä lahjan rahallista arvokkuutta , mutta määrllisesti hullaantuu paketeistaan. Jos siis hän itse valitsisi, ottaisi paljon edullisen tavaran paketteja kuin pari kallista.

Vierailija

En kehtaa edes kertoa mitä meidän 2 lasta saa. Ei oikein osteta muuta kuin tarpeeseen ja jouluun kerääntyy sitten tarpeita, toiveita ja yllätyksiä. Vastapainoksi osallistun moneen keräykseen vähävaraisille.

Vierailija

Ihan ok määrähän tuossa. Me ansaitsemme miehen kanssa nettona käteen jotain 5 400 e kuussa, teinit lapset saavat yhden vähän kalliimman lahjan (esim. läppärin, pelikoneen tai pelikonsolin per nassu), ja sitten 5-7 vähän halvempaa asiaa, esim. pelejä, uuden yöpuvun, kirjoja, harrastusvälineitä.
Rahaa menee kalliin lahjan hinnasta riippuen jotain 500-2000. Vaihtelee siis kovasti vuodesta riippuen.
Mutta kun lapset olivat pienempiä, niin rahamääräkin oli pienempi.

Vierailija

Hämmästyttävää, miten paljon ja miten kalliita lahjoja lapsille annetaan. Vierastan kyllä itse tuollaista lahjamäärää ja rahanmenoa, jota esim 13 esittelee.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat