Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin Valion tuotteet ostoboikottiin

Vierailija
12.11.2015 |

Alkaa kyllästyttämään Sipilän/ Keskustan toimet. Hallituksen leikkaukset kohdistuvat ainoastaan työntekijöihin ja kaikista heikoimpiin. Hallituksen jäsenet ei lisäksi vaikuta kovin isänmaallisilta. Eilen paljastui jo kolmas ministeri joka kiertää veroja ulkomaisten yhtiöiden kautta.

Valion tuotteiden boikotointi, sekä esim. ulkomaisen joulukinkun ostaminen on hyvä painostuskeino Keskusta-huijarihallitusta kohtaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valio liittyy keskustaan?

Vierailija
2/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penaalin terävin kynä avautuu?

Vierailija
4/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä suomalaisen täytyy suosia suomalaista..ainoa mitä meillä on,on sisäinen käuppa.Kaikki kyllä naurettavan kallista ja välistä vetäjiä riittää..

hyvä idea mutta ei tuo taida auttaa..

Vierailija
5/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneenköhän ap. kuvittelee boikottinsa kohdistuvan, jos ei juuri niihin samoihin tyyppeihin, joiden kurjistamisesta sipilää syyttä. No, trolli taitaa olla kyseessä.

Vierailija
6/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet, ettei maajussi ole näihin talkoisiin osallistunut, niin mietippä uudestaan.. Meillä ei tänä vuonna kukaan saa palkkaa..

Jos Suomi olisi säilyttänyt kauppasuhteet Venäjän kanssa olisi maajusseillakin elämä paljon helpompaa ja tuottaisimme veroäyrejäkin, mutta ei..pitää marssia, kun pölvästit keksii.. 

Suosittelen tanskalaista kinkkua höystettynä mrs-kannalla..ja muuta kivaa salmonellan kera..saattaa mieli vielä muuttua.

Vierailija
7/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittanut "Valioboikotin" jo pari kuukautta sitten. Ihoni on muuttunut paremmaksi ja hiukset paksummaksi. Suosittelen maitotuotteiden lopettamista kaikille.

Vierailija
8/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Valio alihankkijoineen ja tosi paljon kauppaa, ja kuljetusalaa sekä logistiikkaa ylipäänsä käyttävänä ja hoitavana taitaa olla ihan duunarin, jos toki maajussinkin asialla!

Vierailija
9/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin itse valion boikottiin ihan siksi että viilaavat ihmisiä silmään kun kesko myy valion SÄÄSTÖPAKKAUS luomu 1,5 litraista kalliimmalla litrahinnalla kuin litraista.

Kysyttäessä se säästää kuulemma luontoa ja pakkauskustannuksissa..säästö ei ole siis tarkoitettu asiakkaalle!:)

olin ymmärtänyt ihan väärin..

Vierailija
10/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin syitä: Valio maksaa maitolitrasta tuottajalle 0,28 senttiä. Se on paljon vähemmän kuin kilpailijoilla. Valio myös lisää karrageeniä tuotteisiinsa lisätäkseen tuotteidensa hyllyikää. Karrageenia käytetään laboratorioissa tulehdusreaktion käynnistämiseen ja erityisesti homeallergikoille karrageeni on myrkkyä.

Vierailija
11/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöiksi nää jutut taas meni!

Vierailija
12/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin itse valion boikottiin ihan siksi että viilaavat ihmisiä silmään kun kesko myy valion SÄÄSTÖPAKKAUS luomu 1,5 litraista kalliimmalla litrahinnalla kuin litraista.

Kysyttäessä se säästää kuulemma luontoa ja pakkauskustannuksissa..säästö ei ole siis tarkoitettu asiakkaalle!:)

Laitoit Valion boikottiin Keskon määrittämän lopullisen hinnan takia? Sillä lailla..

Vierailija
13/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muitakin syitä: Valio maksaa maitolitrasta tuottajalle 0,28 senttiä. Se on paljon vähemmän kuin kilpailijoilla. Valio myös lisää karrageeniä tuotteisiinsa lisätäkseen tuotteidensa hyllyikää. Karrageenia käytetään laboratorioissa tulehdusreaktion käynnistämiseen ja erityisesti homeallergikoille karrageeni on myrkkyä.

Valio maksaa tuottajalle 35 senttiä ja se on yleensä maksanut parasta hintaa tuottajalle. Arla voi maksaa nyt hieman enemmän, mutta se on tehnyt jo monta vuotta tappiota Suomessa ja yrittää tappiota tekemällä päästä Suomen markkinoille. Valion maidosta maksamis kykyä heikentää loppunut Venäjän kauppa.

Vierailija
14/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valio maksaa tuottajalle 35 senttiä ja se on yleensä maksanut parasta hintaa tuottajalle. Arla voi maksaa nyt hieman enemmän, mutta se on tehnyt jo monta vuotta tappiota Suomessa ja yrittää tappiota tekemällä päästä Suomen markkinoille. Valion maidosta maksamis kykyä heikentää loppunut Venäjän kauppa.

Pienemmät meijerit maksaa jopa 0,52 senttiä per litra. Tuo 0,35 senttiä oli ennen Venäjän kaupan romahdusta.

Vierailija
15/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienemmät meijerit maksaa jopa 0,52 senttiä per litra. Tuo 0,35 senttiä oli ennen Venäjän kaupan romahdusta.

Tuottajahinta on nyt 35 senttiä ja Valio maksaa vuoden lopussa tuottajalisää voitosta tuotettujen litrojen mukaan, mikä nyt tuskin on suuri lisä huonon myynnin takia. Mikään meijeri ei maksa Suomessa yli 50 senttiä tuottajalle. Miksi Valiolaiset ei menisi näihin pieniin meijereihin, jos hintaero on noin suuri?

Vierailija
16/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoit Valion boikottiin Keskon määrittämän lopullisen hinnan takia? Sillä lailla..

No jos asiaa kysyttäessä vastataan valiolta että se SÄÄSTÖPAKKAUS merkintä ei koske mitenkään asiakasta vaan sillä tarkoitetaan että tuottaja ja myyjä säästävät kuljetuksissa ja luontoa kun menee vähemmän pakkausmateriaalia niin on se mun mielestä kuluttajan harhaan johtamista?Miksi vitussa se on siihen painettu jos kuluttaja ei tee sillä tiedolla mitään?

Vierailija
17/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas boikotoin Pirkka-maitoa, koska ne jököttää Valion purkkien vieressä!

Vierailija
18/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa siis lisää työttömiä Suomeen! Boikottiin vaan ihan kaikki kotimainen työ, voin minäkin lopettaa paskan kolaamisen ja tissin nykimisen.

Vierailija
19/19 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan lopetetaan kaikki kaikki ja katotaan miten käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän