Mikä iskelmä?

Vierailija

Ainakin jossain kohdassa (ei siis välttämättä kertsari) sanat kuuluvat: kellot nuo uupuneelle, levon suo...

Laulajana pehmeä-ääninen mies.

Äitini ihastui tähän kuultuaan ja yritän auttaa häntä tässä. Kiitos, jos joku keksii....

Kommentit (10)

Vierailija

Kovasti auttaisi, jos olisi jotain lisävihjettä: onko uusi vaiko ikivanha, millainen rytmi eli onko selvästi tanssimusiikkia vai jotain muuta, missä kuullut?

Vierailija

Kuullut ostarilla :) Ja oli sen verran vaimeana tullut, että vain nämä sanat jäivät mieleen. 

Hitaahko biisi, sellainen vähän melankolinen iskelmä. Ja kai kirkonkellojen kilkatusta jossain välissä myös... 

Ymmärrän, että tämä on vähän vaikeata. Itse siis en ole kuullut -- äitini vain kuvaili. 

Vierailija

Jatkan... epäilemättä uudehko biisi, kun ei ollut aikasemmin kuullut. Kuuntelee aika paljon radiota nimittäin. Mutta tästä nyt on paha sanoa mitään varmaa... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kissankellojen aikaan - laulajana Danny. Olen melko varma. On sunnuntai ja lapset leikkiä saa.

Ei ole, on vielä pehemeämpiääninen mies ja on sitä mieltä, että kappale on suhteellisen uusi, tuo Kissankellojen aikaan lienee  jo 70-luvulta. Laulaja ei muuten ole Danny, vaikka ääni samantapainen onkin vaan Johnny

Vierailija

Voin tietysti kysyä ostarilta, oliko radiokanava päällä aulassa vai löytyisikö ihan heidän omista arkistoistaan. Mutsi muistaa minuutin tarkkuudella kyllä, milloin pyöri ostarilla tämän biisin soidessa. 

Heh... kaikkea sitä tekee mamin eteen. Mutta on hänkin tehnyt aina mun eteen. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat