Vantaan lentokenttä - kaupat klo 5.00!

Vierailija

Onko kaupat auki tohon aikaa? Mitkä? Onko alkoholia mahdollista ostaa klo 5? Kuka tietää? Ollaan menossa Dubaihin niin olisi kiva ostaa pullo viiniä mukaan,koska Dubaissa ei ilmeisesti myydä alkoholia. (Pakko siellä on nyt jossain myynnissä,mut helpompi olisi ostaa lentokentältä mukaan:)).

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkoholia ei myydä ennen klo 9 aamulla.

Niin mä vähän ajattelinkin. Tiiätkö,voinko Suomessa laittaa pullon viiniä matkalaukkuun ja viedä sen Dubaihin? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hotellien baareissa myydään alkoholia.

Kyllä mä sen tiedän,mut on halvempi ostaa pullo mukaa. ;) ja siemaillen sitä hotellihuoneessa!ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia ei myydä ennen klo 9 aamulla.

Niin mä vähän ajattelinkin. Tiiätkö,voinko Suomessa laittaa pullon viiniä matkalaukkuun ja viedä sen Dubaihin? Ap

Voit ja saat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juot Dubaissa sitä alkoholia ihan sivistyneesti hotellin baarissa tai ravintolassa. Helppoa, eikö?

Ja maksan lasillisen viiniä saman verran ku pullon viiniä kaupassa. Oon opiskelija niin pitää olla säästelijäs.. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen tiedän,mut on halvempi ostaa pullo mukaa. ;) ja siemaillen sitä hotellihuoneessa!ap

Sä oot menossa DUBAIHIN. Ymmärrätkö paikan hintatasoa yhtään? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Just. Ja pointti lähteä reissuun oli? Sitten jätät vaikka juomatta kokonaan, jos matkabudjetti on vedetty niin tiukille, että ruoan kanssa ei voi nauttia lasin viiniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä oot menossa DUBAIHIN. Ymmärrätkö paikan hintatasoa yhtään? :D

Enköhän mä oo ihan tietonen paikan hintatasosta! Kiitos kysymästä. :) Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat