Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita "pitkäaikais-sinkkuja" vailla säpinää?

Vierailija

Tähän ketjuun kaikki, jos teitä on muitakin, jos vaikka nauretaan itsellemme, eikä tehdä tästä mitään haukkumisketjua :) Itse olen jo alkanut kulkemaan löysissä yhteensopimattomissa vaatteissa ja kaikenmaailman korkkarit on menneen talven lumia, jopa viihteelle saatan kiskasta toppasaappaat jalkaan vaan. Kilojakin on päässyt kertymään. Tästä voi tulla pitkä ajankohta elämässä

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Hööh, miksi noin? Kuulostat ihan luovuttaneelta, ja samalla siltä, ettet kuitenkaan haluaisi luovuttaa... Itse erosin parisuhteesta keväällä ja joitain kuukausia vietin hiljaiseloa, sitten kyllä kaipasin jo sitä säpinää ja nyt sitä onkin ihan riittämiin... :) Mitään parisuhdetta en tähän hetkeen kaipaa, mutta ihan kiva käydä muutaman mukavan miehen kanssa toisinaan treffeillä ja saada hieman läheisyyttä... ;)

Vierailija

Ikisinkku ilmoittautuu. Viimeksi ollut säpinää miltei 2 vuotta sitten, ellei miesten ällöjä lähentymisyrityksiä baareissa lasketa "säpinäksi".

Olen kivannäköinen, laittautunut ja vielä nuorikin, että en sitten tiedä missä vika kun ei kelpaa niin ei kelpaa miehille... 

Vierailija

Ikisinkku täällä 35+. Menin Tinderiin ja hitto saan siellä mätsejä, mutta kukaan ei aloita keskustelua. Pitäis vissiin luvat p****a heti ekassa viestissä niin saisko miehiltä edes moi! takaisin. Ei ihme että siellä on niin saakelisti sinkkumiehiä kun eivät irl eikä some saa sanaa sormistaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hööh, miksi noin? Kuulostat ihan luovuttaneelta, ja samalla siltä, ettet kuitenkaan haluaisi luovuttaa... Itse erosin parisuhteesta keväällä ja joitain kuukausia vietin hiljaiseloa, sitten kyllä kaipasin jo sitä säpinää ja nyt sitä onkin ihan riittämiin... :) Mitään parisuhdetta en tähän hetkeen kaipaa, mutta ihan kiva käydä muutaman mukavan miehen kanssa toisinaan treffeillä ja saada hieman läheisyyttä... ;)

Sulta sais siis pillua. Liikenisköhän meillekin, voidaan vähän maksaakin, mitä kaljarahoista jää hiluja.

Reino ja ryyppyremmi from Vantaa

M39

Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku täällä 35+. Menin Tinderiin ja hitto saan siellä mätsejä, mutta kukaan ei aloita keskustelua. Pitäis vissiin luvat p****a heti ekassa viestissä niin saisko miehiltä edes moi! takaisin. Ei ihme että siellä on niin saakelisti sinkkumiehiä kun eivät irl eikä some saa sanaa sormistaan. 

Siksi kai ne siellä onkin, kun eivät parempan pysty. 

Vierailija

8 vuotta jo eron jälkeen sinkkuna ja selibaatissa, ja olen ajat sitten myös luovuttanut. Kiloja on tullut 30 kg lisää, en välitä pätkääkään miltä näytän. En enää edes haluaisi mitään kumppania, on niin ihanan rentoa olla itsekseen. Mulla on ihan tietoinen tarkoitus että sinkkuus on loppuelämän kestävää. Ikää nyt 41.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulta sais siis pillua. Liikenisköhän meillekin, voidaan vähän maksaakin, mitä kaljarahoista jää hiluja.

Reino ja ryyppyremmi from Vantaa

HAHA, HAUSKAA! Hauskasti tässä yritetty vääntää aikuisen naisen terve seksuaalisuus ja seksinkaipuu halvaksi ja kääntää jotenkin likaiseksi asiaksi. Että jos naisella on "läheisyyttä" miesten kanssa, joiden kanssa sitä haluaa, niin samallahan se sitten antaisi jollekin haisevalle ryyppyremmillekin. 

No väärin, ei se mene näin. Ikävää että sinä, "Reino", ryyppyremmeinesi ette saa naista ja varsinkaan näemmä ilmaiseksi, mutta siinä vaiheessa kannattaisi varmaan katsoa sinne omaan peiliin, eikä kääntää asiaa niiden naisten syyksi, jotka sinua eivät halua.

aloittaja

Niin, jollain tasolla olen luovuttanut, en ainakaan jaksa nähdä turhaa vaivaa enää. Vaivatonta ja mukavaa on yksinkin, mutta romantikkoluonteena en kuitenkaan ole luovuttanut täysin, haaveilu on kyllä aktiivista. Ponnistelut taasen ei. 

Vierailija

28v ja poikuus vielä tallella. Eiköhän peli ole ollut menetetty jo aikoja sitten, joten keskityn sitten uraan. Ainakin siinä pyyhkii hyvin

Vierailija

Ikisinkku mies olen. Säpinää on välillä liikaakin. Mutta suhteeseen mukavan naisen kanssa ei tunnu pääsevän sitten millään...

Vierailija

Täällä myös yksi lökäpöksyissä viihtyvä sinkku. Totaaliyksinhuoltajana tuo seuran etsiminen on vaan aika vaikeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
28v ja poikuus vielä tallella. Eiköhän peli ole ollut menetetty jo aikoja sitten, joten keskityn sitten uraan. Ainakin siinä pyyhkii hyvin

Iteltä lähti poikuus 29-vee ja kyyti on ollut paikoitellen kovaakin sen jälkeen. Ikisinkku olen, kun ei nuorena päässyt harjoittelemaan. Kaikki päättyy aina yleensä parissa kuukaudessa.

Vierailija

22 vuotta sinkkuna. Pikkuhiljaa alkaa tulla fiilis, että antaa vaan mahan kasvaa ja ulkonäön rapistua entisestään, ei ole mitään menetettävääkään. Välillä tulee jotain toivon pilkahduksia, mutta ne katoavat heti tai sitten kadotan ne itse. 

Terveisin Naispelko22

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat