Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi musta tuntuu nololta olla "laitettuna"

Vierailija
11.11.2015 |

Jotenkin tuntuu että olisin tyrkyllä ja mietin että mitähän ihmisetkin ajattelee.. "Mitähän tuokin yrittää kun yleensä on aivan erilainen ja tavallinen"

Kauhistus olisi vielä esim. päivittää profiilikuva mikä olisi poikkeuksellisen onnistunut otos itsestäni :) Usein ihmiset haluaa laittaa niitä onnistuneita otoksia. Minusta se tuntuu vaan nololta huomion kerjäykseltä. Ei haittaa jos muut tekevät niin, mutta itsellä joku suodatin päällä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein mukavinta on olla ilman mitään meikkiä, koska monesti meikki on se joka ihon pilaa. Tää on siis mun oma mielipide mut niin. Oot vaan oma ittes ja jos sä oikeesti haluut laittautua jotenki eri tavalla ku ennen, nii ei kukaa sitä mitenkää huonosti kato, pikemminkin hyvällä. Ite en ainakaa kato kieroon sellasia tyyppejä jotka yhtäkkiä alkaa laittautuun erilailla ku yleensä, just arvostan sellasia ihmisiä! (:

Vierailija
22/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä suomessa on nii turha "laittautua", ei ketään oikeesti kiinnosta. huvittaa välillä nähä venäläisiä naisia itäkeskuksessa esimerkiks tai jumbossaki noita on näkyny, jotka vetäny viimesen päälle ittensä,  pyörivät kun nalli kalliolla, kuin eksyksissä, kun kukaan ei huomioi sen enenpää, kait ovat tottuneet saamaa enemmän huomiota omassa kotimaassaan. en tiedä miten venäjällä on, mut ainakaa täälä ketää ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa. Mulla on ihanat ja kalliit nilkkurit, mutta koska niissä on korkoa reilummin en kehtaa käyttää. Kenkälaatikossa niistä on paljon iloa. :D

Sama huulipunan kanssa. Mulle sopisi punat ihan hyvin, mutta olo tuntuu idiootilta. Huono itsetunto, pelkään vetää huomiota itseeni. 

Vierailija
24/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin suomalaista mentaliteettia, monissa muissa maissa on häpeä olla laittautumattomana ihmisten ilmoilla :D

Vierailija
25/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttöinä meikattiin usein kaverin leikkimeikeillä, huulipunaa sellaisista pikkutuubeista lähinnä, sekä kynsilakkaa. Menin kotiin omasta mielestäni tosa nättinä ja NAISENA, iloiten näyttämään äidille kuinka kaunis olen. Ja joka kerta sain kuulla närkästyneen saarnan siitä miten minulla ei sais olla meikkiä. Pilkuhiljaa ne leikit jäi minun osaltani pois ja kateellisena katsoin vain sivusta.

Muistan että seurasin aina ihaillen omaa äitiäni joka meikkasi töitä varten, rajasi ja punasi huulensa ja miten kiehtovalta luomivärit ja puuteri tuoksui. Mä oikeasti ihailin ja kaipasin naisellisia asioita eikä äiti osannut mua opastaa niiden suhteen vaan sanoi vain tiukan ei!n

En nyt kolmekymppisenäkään kehtaa laittautua näkyvästi tai käyttää niin naisellisia vaatteita kun haluaisin kun tulee vaan typerä ja ruma, suttuinen olo.

Ja tämän kaiken tajusin vasta äsken

Vierailija
26/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me kyllä hassuja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi