Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naureskelen koko ajan kaikelle, olenko hullu?

Vierailija
11.11.2015 |

Eli siis naureskelen melkein koko ajan jollekin asialle vaikka ei olisikaan mitenkään hauska asia. Joskus en edes tiedä miksi nauran. Usein on myöskin vaikeaa pidätellä naurua. Mikä hitto mua vaivaa? Pitäisikö hakea apua tms? Aika ärsyttävää tää on. Ja näin on ollut varmaan aina. Kaikki pitää mua varmaan ihan hulluna. Mitä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että johtuu jännityksestä tai ahdistuksesta, miten vaan. Jos sulla on ollut masennusta niin voihan olla että näkyy nyt enemmän ahdistuneisuutena, en ihan usko psykoottisuuteen. Tunnetko itses muuten yliaktiiviseksi, nukutko vähän?

Vierailija
22/26 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ding dong! Täällä ihan sama juttu. Nyt kyllä tuntuu siltä että naurattaa ihan koko ajan. Itse räkätän ihan turhille asioille ja jopa sellaisille jotka ei ole naurun asia jos esim.opettaja mokaa. Jopa sille nauroin kun ekan kerran näin opetuskeittiön ruokailuvälikön seinällä olevassa heilurikellossa lukee Junghans. Kun mietin sitä sanaa niin pahimmillaan meinaan nauraa ilmat pihalle. Jopa julkisissa liikennevälineissä olen saanut naurukohtauksia. Esim.kerran kun olin menossa junalla Turkuun, niin Salon kohdalla oltiin jumissa jonkin aikaa ja kun konnari kuulutti että saa käydä ulkona jaloittelemassa, kunhan jokainen pitää huolen siitä että pillin soidessa tulee takaisin junaan. En itsekään ymmärrä että miksi moisen kuulutuksen takia repesin nauramaan. Myös tänään bussimatkalla oli levoton olo ja heti kun pääsin kotiin niin aloin räkättämään ihan kunnolla.

Myös silloin saatan räkättää melkein tyhjästä jos yöunet ovat jääneet vähäisiksi esim. kerran repesin nauruun jostain kirjoitusvirheestä kun nukuin todella vähäsen kun olin niin tohkeissani siitä superkuusta. Jos olen joskus oppitunnilla saanut naurukohtauksen niin olen pahimmillaan joutunut käytävälle vähäksi aikaa rauhoittumaan. Voi ding dong kun olen nykypäivänä ihan mahdoton. Toivottavasti saan lähikuukausina oikean diagnoosin jotta saataisiin selville että mistä moinen johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alko jo toi sun koominen tilanne naurattaa😂😂

Vierailija
24/26 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sit sun ongelma 😅 pidän itteeni ihan normaalina vaikka näen usein asiat hauskasti ja nauran paljon.

Vierailija
25/26 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tollasta voi siis olla, selittää paljon. Olen aloittanut uuden harrastuksen ja siellä on tämmöinen käsittämätön tyhjälle repeävä ja todella kovaan ääneen ei-millekään nauraja. Hänelle ei voi sanoa _yhtään_mitään_ ilman että hän alkaa hihittää ja nauraa kovaan ääneen. Myös muiden ihmisten puheenvuorot aiheuttavat hillitöntä hekottelua. En aio jatkaa harrastuksessa jos hänkin käy siellä. Hänen seuransa on piinaavaa, hämmentävää, kiusallista ja ärsyttävää. Luulin että hänellä on lääkitys vähän vinksallaan mutta ehkä hän vaan on semmoinen tyyppi, jos tällaisia kerta on kuten olette täällä kertoneet.

Vierailija
26/26 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aina ja joka paikassa hihittele, mutta usein jos tapahtuu tai joku sanoo jonkun hauskan asian niin en osaa lopettaa sille nauramista etenkin jos siinä tilanteessa ei saisi/pitäisi nauraa niin se tekee pokan pitämisestä entistä vaikeampaa ja todella ahdistavaa kun muut ovat jo hiljaa ja meinaa itse vielä repeillä jälkeenpäin.