Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
11.11.2015 |

Minä olen juonut 16 kuppia teetä. Siinä päivän saavutukset.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ruokaa, leikkasin nurmikon, pöyhin kukkapenkkiä ja sit lähdin töihin.

Vierailija
22/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamupalan, kävin koiran kanssa lenkillä. Työmatkalla pistäydyin iäkkään muistisairaan äitini luona, koska hän ei pärjää siihen asti, että kotihoito ennättää hänen luokseen. Sitten olin töissä kolmeen, pyöräilin kotiin, tein ruokaa, jota nyt syön. Ruuan valmistuessa kävin poimimassa viimeiset herukat ja ne oli jo melkein ylikypsiä, pyykitkin laitoin pyörimään. Mies tulee töistä vasta joskus parin tunnin päästä ja nuoriso on jo harrastuksissaan. Syötyäni lähden pitkälle lenkille koiran kanssa ja käyn samalla äidin luona, koska hän on iltaisin ahdistunut ja kotihoidon iltakäynti on n. 5 minuuttia. Sitten varmaan käyn suihkussa ja luen vielä hetken ennenkuin simahdan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi työpäivä. Kaupan kautta kotiin, pyykkikone pyörimään. Välipalaksi jogurtti ja juustoleipä. Surffailua. Puhelu ja tekstareita miehen kanssa, joka lähti reissuun. Punttien nostelua ja vatsalihaksia. Pyykit kuivumaan ulos. Nyt surffailen taas, ja odottelen, jos lämpötila ulkona vähän laskisi, niin pääsisi lenkille. Sitten suihkuun, telkkarista Atlantin yli, kirjan lukemista, ja nukkumaan. Ihan kiva päivä. Vähän raikkaampi ilma saisi kyllä olla, liian lämmintä omaan makuuni.

Vierailija
24/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneellinen pyykkiä, keräsin luumuja ja laitoin ruokaa. Loppupäivän otin aurinkoa. Lomaa ollut kohta neljä viikkoa, vielä kaksi jäljellä. Perjantaina kahdeksi viikoksi etelään.

Vierailija
25/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä vaan, ja kesken päivän piti käydä jossain maailman turhimmassa lapsiin liittyvässä kokouksessa. Nyt sitten teen lisää töitä että saan poissaolon paikattua. On tää hienoa.

Vierailija
26/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin sitä mä söin poltin 1 ja sit menin otin aurinkoo ja makaamaan aurinkoon. Ja sit kotiin ostin lidlistä pizzzaa ja uuniin ja uuni oli 175 ja se oli hyvää! Nyt katon kaunareita emmerdelen salkkarit huomenna aurinkoon!!!!!!! Mun päivät on tälläistä tytöt joutuu ne herää menee mä saan olla rauhassa ottaa aurinkoo ja kaupassa mä käyn kokkaan eri ruokii ja rahaan ne kotiin.

Vierailija
27/27 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä : (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi