Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on epäreilua. Sairastuin vuosia sitten ja olin kauan saikulla ja työttömänä, nyt työelämässä.

Vierailija
27.06.2008 |

Työnantaja saa palkkatukea minusta enemmän kuin minä palkkaa ja minä kitkutan juuri toimeentulon rajamailla ja olen hyvä työntekijä, sen on myöntänyt johtajakin. Kyllä minusta pitäis olla jokin laki mikä takais työssäkäyvälle ihmiselle sellaisen palkan jolla myös voisi tulla toimeen eikä roikkua puolihirressä. Olen sairastunut ja nyt muut hyötyvät siitä ja sairaus ei vaikuta työtehooni edes enää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä normaaleilta työmarkkinoiltakin ja saada ihan tavallista palkkaa.

Vierailija
2/6 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatava palkkatuki on ? Yleensä se menee toisinpäin, työnantaja jää miinukselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se palkkatuki on. Tuleehan työantajalle siihen muitakin kustannuksia. Sit ne ei anna täysia tunteja vaan teettää os-aikaista et tuki riittää paremmin.

Vierailija
4/6 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuskorvausta. En vielä tiedä onko harjoittelupaikallani varaa ottaa minua oppisopimukseen ja maksaa työehtojen mukaista palkkaa.

Vierailija
5/6 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on aina velvollinen maksamaan vähintään työehtosopimuksen mukaisen palkan työntekijälle. Ei tässä diilissä työnantajan kuulukaan jäädä plussalle vaan saada 90% palkkakuluista tukea. Jos työkkäri saa tietää, että sopimusta ei noudateta niin se perii tuet takaisin työnantajalta ja sopimus päättyy.

Vierailija
6/6 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähäsen enemmän maksaa mutta siis minä saan käteen vähemmän kuin se palkkatuki on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi