Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hotelli varattuna ja flunssa vaivaa

Vierailija

Varasimme miesystäväni kanssa hotellihuoneen ja pöydän hienoon ravintolaan toiseen kaupunkiin pe-la yölle. Minulle iskikin flunssa sunnuntaina ja olen siitä lähtien sairastanut. Eilen oli jo vähän parempi päivä, mutta tänään olen ollut tosi nuhainen ja aivastellut vain. Yskittää vähän. En ole varma ehdinkö parantua siihen mennessä ja mietin tässä pitäisikö perua varaukset vai mennä vähän riskillä ja pitää ne. Haluaisin tosi kovasti päästä reissuun, kun lapsillekin on hoitopaikka jo varattuna.

Mitä tekisitte tilanteessani? Peruako varaukset, vaiko eikö?

Kommentit (9)

Vierailija

Itse lähtisin reissuun. Sairastelen kevyttä flunssaa koko talven muutenkin. Kipulääkettä vaan naamaan.

Vierailija

Olen ollut su-ma kovassa kuumeessa molemmat pivät ja tänään tuntuu, ettei tauti ole vieläkään helpottanut :( Voikohan huomisen aikana parantua lähtökuntoon?

Ja toki voihan siellä hotellissa ottaa ihan vain rennostikin.. Piti käydä museoissa ja ostoksilla, mutta ikäväähän sellainen on, jos on väsynyt ja flunssainen. höh

.ap

Vierailija

Minä lähtisin kun siellä hotellissa saa relata. Lämmintä glögiä kynttilän valossa ja seksiä vaikka villasukat jalassa ;) niin loputkin pöpöt lähtee.

Vierailija

Mä siirtäisin viikolla tai kahdella, ellei siihen ole estettä. Just meinaan tehtiin näin, vaikka syynä siirtoon ei ollut flunssa vaan työkiireet.

Vierailija

Aivastellut, voi kauhea. Kyllä todellakin lähtisin, ei tarviis ees miettiä. Särkylääkettä ja nenäsuihketta mukaan. Vaikka olo oliskin vähän surkea niin onhan se nyt kivempi olla ilman passattavia lapsia, ei tarvii siivota, voi vaan rentoutua jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat